Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 1. MOVES LIKE JAGGER.

Strony

1. MOVES LIKE JAGGER.

Witam na nowym blogu graficznym. Znajdziecie tutaj dodatki do tworzenia grafiki, dużo instrukcji oraz moją grafikę. Zachęcam was do komentowania postów gdyż to co robię jest z myślą o was i chciałabym, żebyście byli zadowoleni z mojej pracy, piszcie co chcielibyście widzieć w notatkach na tym blogu, co wam się nie podoba/podoba i wszystko co wam wpadnie do głowy :)  Z takich organizacyjnych rzeczy to chyba tyle.

W dzisiejszej notatce mam dla was nagłówki oraz koloryzacje :)

 

Pamiętajcie żeby napisać w komentarz jeśli coś pobieracie lub macie pomysł na notatkę
:)

4 komentarze:

  1. Współpraca przyjęta. Już dodajemy linka do odpowiedniej zakładki. Z pozdrowieniami.

    http://image-demons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne koloryzacje, kradnę :) dobry pomysł z paletami kolorów, nie spotkałam się jeszcze z czymś takim na blogach. Jestem zainteresowana współpracą, dodaję link na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że sie podoba mój pomysł :)) Będę starała sie dodawac palety w każdej notatce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Twoje zgłoszenie do Spisu Graficznego zostało rozpatrzone pozytywnie. Aktualnie twój blog znajduje się w kategorii "Juniorzy".


    Pozdrawiam serdecznie. ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥