Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 3. LIFE AIN'T EASY.

Strony

3. LIFE AIN'T EASY.

Hej, hej :*
Co tam u was? Jak po świętach?
Dzisiaj mam dla was kolejna porcje dodatków i jak zauważyliście zmienił sie szablon bloga- nie jest idealny ale staram się uczyć wszystkiego :D
W tej notatce mam dla was kilka tekstur mojej roboty, nie są one rewelacyjne ale dopiero się uczę i jeśli gdziekolwiek widzicie błędy, niedociągnięcia to piszcie mi to w komentarzach - bedę wiedziała jak sie poprawić na następny raz :))

Jeśli uważacie, że mój blog na to zasługoje to prosze o głosy w tej sondzie :*

4 komentarze:

  1. pobrałam Stocki i Button ,jeśli pragniesz współpracy zapraszam do mnie .

    na www.rockmenowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Graphicpoison.blogspot.com z chęcią podejmie współpracę.
    Twój blog zostanie dodany do zakładki :D
    Dziękujemy!
    ~ Załoga GP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link do bloga został dodany do zakładki "Współpraca"
      <3

      Usuń
  3. Nigdzie nie znalazłam regulaminu, więc jak robię to źle, to przepraszam. :(
    Pobieram stocki.
    Pozdrawiam~:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥