Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 4. I SEE FIRE.

Strony

4. I SEE FIRE.

Cześć kochani :*
Jak widzicie zmienił się nieco szablon bloga i mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu :) Nadal mało z was wchodzi na bloga a jeśli już wchodzi i coś pobiera to nie informuje mnie o tym w komentarzu :(

Mam propozycję na rozkręcenie tego bloga i wzbudzenie zainteresowania nim ^^. Otóż pomyślałam sobie, że każdy kto doda się do obserwatorów bloga dostanie ode mnie paczkę w której będą znajdować się 3 wybrane przez was dodatki. Wystarczy napisać komentarz pod tą notatką :
" Dodałam/em sie do obserwatorów i bardzo proszę o  wysłanie mi  na   e-mail: TUTAJ TWÓJ EMAIL paczki z prezentami w której powinny się znaleźć < tutaj wymieniasz 3 wybrane przez siebie prezenty>"
Do wyboru macie:  KOLORYZACJE PSD, PALETY KOLORÓW, NAGŁOWKI, TUTORIAL NA NAGŁÓWEK, IKONY, STOCKI, CZCIONKI, SYGNATURY.

To teraz nadszedł czas na dzisiejszą notatkę, mam nadzieję, że się wam spodoba i że przyda się wam coś:)
Piszcie co chcecie zobaczyć w kolejnej notatce <3

12 komentarzy:

  1. Pobrałam tekstury i palety kolorów ;)

    [http://internetowy-spis.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Wpadłam na twojego bloga przypadkiem :) Na dole jest napisane, że dopiero się uczysz, dlatego chciałabym Ci powiedzieć co mogłabyś poprawić w swoich pracach...mam nadzieję, że się nie obrazisz za to :P
    Uważam, że powinnaś popracować nad napisami. Np. na pierwszej sygnaturce czcionka biała jest ok, ale tej różowej prawie w ogóle nie widać. W drugiej słabo widać napis i ta czcionka nie pasuje. Tak samo w tej trochę słabo wycięłaś modelkę...
    a teraz to co mi się podoba: 1 sygnaturka jest boska (no oprócz napisu, ale nad tym wystarczy popracować i będzie ok). Drugi nagłówek też mi się podoba :) Ładnie wtopiłaś modelkę i napis jest fajny :)
    Dodaję bloga do obserwatorów, bo chętnie będę wpadać :) Zapomniałam napisać, że podoba mi się szablon.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uwagi na pewno zwrócę na to uwagę przy moich kolejnych pracach :)
      I cieszę się, że coś się spodobało <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Dodałam sie do obserwatorów i bardzo proszę o wysłanie mi na e-mail: klaudiaostapkiewicz@gmail.com paczki z prezentami w której powinny się znaleźć tekstury, czcionki, stocki
    A tak nawiasem mówiąc boskie prace ta druga sygnatura mnie urzekła :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Weszłam na Twojego bloga przypadkiem i powiem szczerze, żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej. Od teraz będę zaglądać regularnie xd. Najbardziej spodobała mi się pierwsza sygnaturka *-*. Oczywiście dodaję się do obserwatorów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko dziekuję *.*
      Ciesze się bardzo, że podobają się moje prace :3

      Usuń
  5. Natrafiłam na twojego bloga przypadkiem i wiedz,że dodaję się do obserwatorów ^^ Tekturki świetne (pobieram :3 )^^ Drugi nagłówek przypadł mi do gustu ^^ Czekam na kolejną notkę :3 Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodałam się do obserwatorów i bardzo proszę o wysłanie mi na e-mail: shinahaden@gmail.com paczki z prezentami w której powinny się znaleźć tutorial na nagłówek, tekstury i stocki. :)
    Tak w ogóle to dopiero dzisiaj znalazłam twój blog.
    Twoje prace są cudne, więc będę tu częściej zaglądała. :)
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edit:
      Szablon główny jest przepiękny... *.* Te kolorki...<3 Tylko napis moim zdaniem trochę nie pasuje... Ale cóż, każdy ma inny gust. :)
      Pobieram drugie tekstury i drugą paletę kolorów. C':

      Usuń
    2. Edit2:
      A co, do kolejnej notki...
      Może tutorial na sygnaturkę?
      Mało tego widuję, a mi by się bardzo przydało. :)
      Chętnie zobaczyłabym też kilka koloryzacji, teksturki i, oczywiście nagłówki. ;)

      Usuń
  7. Cześć. Zgłosiłaś się do konkursu. Nie wiem czy zauważyłaś, ale pojawił się na ten temat post. :)
    Zapraszam.
    http://spis-graficzny.blogspot.com/2014/05/1-konkurs.html

    Administratorka Spisu Graficznego

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałam tekstury i palety :)
    Cudowne prace ;) :***

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥