Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 5. WAKE ME UP.

Strony

5. WAKE ME UP.


Cześć i czołem! :) Jak tam u was? Wakacje coraz bliżej wiec pewnie się cieszycie! :)
Dziekuje wam bardzo za wszystkie komentarze, te miłe z pochwałami ale też za te dzięki, którym mogę poprawić moje prace. A oglądając statystyki z pobierań moich prac z bloga i deviantart tylko nabieram więcej ochoty do tworzenia moich prac :)

Nie przedłużając już, przejdźmy do dzisiejszej notatki, a znajdziecie w niej oczywiście grafikę czyli sygnatury i ikony. Mam też dla was stocki oraz doczytałam się w komentarzu, że mile widziana byłaby instrukcja na sygnaturę więc stworzyłam coś takiego dla was i mam nadzieję, że nie wyszło mi to najgorzej :))

Mam w planach zacząć tworzyć jakieś szablony i dodawać je do pobrania ale nie wiem czy mi to wyjdzie, dlatego też piszcie mi w komentarzach co chcielibyście zobaczyć w kolejnych notatkach i jeśli szablony to jakie, z kim :))

Myślę, też nad nagrywaniem szybkich speedart'ów ale też jeszcze się waham :))

Dużo też z Was pisało, że nie widzi regulaminu na moim blogu więc piszę tutaj, że regulamin jest w ciągłej budowie i niedługo się pojawi :)


Jeśli uważacie, że mój blog na to zasługuje głosujcie na mnie w sondach podanych z boku.

4 komentarze:

  1. A może by tak porozmawiać?
    mina.fora.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam : http://mysweetgraphic.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Pisze w odpowiedzi na zaproponowaną współpracę z moim blogiem Dark Dream
    Oczywiście z przyjemnością nawiążę tą współpracę.
    Zamieściłam już twój button w zakładce Polecam / współpracuję.

    Pozdrawiam, Zaula. xx

    OdpowiedzUsuń
  4. can you feel my heart
    Pobrałam tutorial. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥