Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 7. LAY ME DOWN

Strony

7. LAY ME DOWN

Cześć kochani :3 Nareszcie wakacje prawda? Mam nadzieję, że teraz uda mi się regularnie dodawać notatki i przez te dwa miesiące zrobić zapasy na wrzesień, ale to są jeszcze dalekie plany. Jak widzicie dzisiaj nie moja sygnatura rozpoczyna notatkę lecz Klaudii. Znalazłam jej profil na deviantART i bardzo spodobały mi się jej praca a zwłaszcza ta sygnaturka. Jeśli klikniecie na nią to przeniesie Was do jej profilu.

Pogoda jest paskudna więc nic tylko siedzieć i tworzyć dla was. Ogólnie to ostatnio zastanawiałam się co zrobić, żeby mój blog nie był taki jak każdy inny, żeby czymś się wyróżniał i powiem Wam, że nawet wpadło mi do głowy kilka pomysłów. Jeszcze nie wiem czy wszystko naraz wam wyjawię czy będę to 'dawkować'  ale wszystko się jeszcze okaże.

Jak zauważyliście na pewno to zmienił sie troszkę szablon bloga i w końcu dodałam ten regulamin bloga do którego Was odsyłam teraz bo myślę, że jednak warto się z nim zapoznać --> KLIK<-- Taką najważniejszą rzeczą z regulaminu jest chyba to, że aby pojawiła się kolejna notatka pod poprzednią musi być co najmniej 5 komentarzy i to jest na prawdę taki minimum, minimum, które mam nadzieje zachęci Was do komentowania.

W komentarzu pod ostatnią notatka widziałam propozycję na tworzenie tapet, nie bardzo wiedziałam z kim te tapety zrobić wiec zrobiłam takie 3 na próbę z pierwszymi lepszymi zdjęciami. Jeśli chcecie więcej to piszcie z kim.


A teraz reszta notatki...



Mam nadzieje, że co Wam się przyda. Nie jestem zadowolona z moich sygnatur więc dodałam tylko dwie bo reszta była jeszcze gorsza. Coś nie mam weny ostatnio. 
Komentujcie, pobierajcie i to chyba tyle.
Miłego dnia i udanych wakacji xoxo

8 komentarzy:

  1. Druga sygnaturka <3 <3 <3 bardzo mi się podoba ^.^
    can you feel my heart
    pobieram obydwie paczki stocków :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za umieszczenie sygnatury <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam paczkę stocków.

    OdpowiedzUsuń
  4. '' can you feel my heart''.
    pobieram stocki

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga na nowo utworzoną Strefę Grafiki.
    http://strefa--grafiki.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. can you feel my heart
    pobieram stocki (obie paczki) i brushes
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Etap pierwszy gali Graphic Award 2014 zakończył się. Od dziś do dnia 17 lipca b.r. można oddawać głosy na twojego bloga. Więcej szczegółów znajdziesz w TYM poście. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥