Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 8. SO GOOD TO BE BAD

Strony

8. SO GOOD TO BE BAD


Cześć kochani :3 Jak mijają wam wakacje? Mi dobrze ale ciągle mało czasu na dodawanie notatek chociaż staram się żeby były co dwa tygodnie.
Pisałam ostatnio, że mam dużo nowych pomysłów na projekty przeprowadzane na tym blogu i dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jeden z nich.
Co Wy na to, żeby raz w miesiącu < ostatni dzień miesiąca > dodawać tzw. ''notatki tematyczne''? Oczywiście jeśli chodzi o tematy tych notatek to będziecie głosować na nie w sondzie i tydzień przed datą dodania notatki głosowanie zostanie zakończone.
A teraz może przejdźmy do notatki, dzisiaj mam dla Was trochę grafiki - jakoś nie jestem z niej zadowolona no ale cóż poradzę, możliwe ze nie nadaję się do grafiki. Mam też moja pierwszą paczkę tekstur, które nie są tekstowe.

 

Na dzisiaj to tyle, mam nadzieję, że coś się Wam spodoba, przyda. Oczywiście piszcie w komentarzach co chcielibyście zobaczyć w kolejnej notatce, chętnie też przyjmę zamówienia.
Tutaj możecie głosować na temat ''notatki tematycznej'' < KLIK >Oraz możecie głosować na mojego bloga konkursie GRAPHIC AWARD   <KLIK>

Do następnego <3

2 komentarze:

  1. Śliczne ikonki, najbardziej podoba mi się ta druga <3 z nagłówków też drugi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to na prawdę miłe przeczytać, że komuś się podoba :D

      Pozdrawiam <3

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥