Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 9. JOIN THE CLUB

Strony

9. JOIN THE CLUB


Witam Was! Jak wasze wakacje? Już prawie połowa za nami :(
U mnie nic nowego, ciągły brak czasu a tak z nowości na blogu to chyba tylko tyle, że zmieniłam nazwę swojego profilu na blogerze i zamiast autor postu ''Diaphne'' jest ''BREATH'' więc nie pomyślcie, że przyjęłam kogoś innego na bloga - po prostu zmieniłam nazwę :))

Nie przedłużając zbędnym pisaniem przejdźmy od razu do notatki :) Jeden nagłówek dodałam w dwóch wersjach bo nie mogłam się zdecydować na jedną koloryzację. Piszcie w komentarzach, która lepsza.


 
 

Nie zapomnijcie zostawić komentarza jeśli coś pobieracie albo chcecie zobaczyć coś w nowej notatce
 Na dzisiaj to tyle, chętnie przyjmę pod tą notatką zamówienia na grafikę - wiecej informacji w regulaminie.
Do następnego xoxo 

11 komentarzy:

  1. Najbardziej z całego postu podoba mi się pierwsza sygnatura. Widać, że jesteś jeszcze początkująca, ale każdy kiedyś zaczynał. Ćwicz jak najwięcej, a na pewno w przyszłości będzie lepiej. Według mnie najwięcej powinnaś popracować nad napisami, bo stocki i koloryzacje dobierasz ładnie.
    Pozdrawiam! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za rady <3
      Staram sie i ćwiczę więc zobaczymy co będzie za jakiś czas chociaż chciałabym też skupić się na robieniu dodatków typu tekstury itp :))

      Usuń
  2. Pobieram stocki i masz nową czytelniczkę :) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy! <3
      Mam nadzieję, że mój blog spełni Twoje oczekiwania co do niego :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Kolejna nowa czytelniczka i pobieram dodatki :* Są świetne. Też zaczynam ;) Powodzonka życzę i pozdrawiam ~Canvrielle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Jeśli chcesz podeślij mi link do Twojego bloga w zakładce ''Linki'' wkleję go tam a ty u siebie wkleisz link do mojego bloga :)

      Również pozdrawiam :3

      Usuń
    2. No niestety, na razie nie mogę, bo się męczę z szablonem do niego ;/ css jeszcze mnie trochę przerasta. Będzie gotowy to na pewno dam znać :P

      Usuń
    3. Czekam z niecierpliwością :3

      Jeśli masz jakieś pytania, problemy z css bloga, szablonem to chętnie pomogę. Możesz skontaktować się ze mną u mnie na asku, e-mailu - wszytsko jest podane na samym dole szablonu lub też napisz po prostu w komentarzu :D

      Pozdrawiam :3

      Usuń
  4. Piękne dodatki :) masz nową czytelniczkę :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram stock'i, dzięki. :) <3 :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥