Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 10. SHADOW MOSES.

Strony

10. SHADOW MOSES.


Cześć! Oj dawno mnie tutaj nie było no ale to tylko i wyłącznie dlatego, że prawie nikt nie wchodzi na tego bloga,  nie pobiera, nie komentuje więc nie wiem czy jest jakikolwiek sens w tym aby nadal go prowadzić, jak myślicie? 
Dzisiaj mam mało  dodatków i w sumie to dodałam tą notatkę tylko dla tego, żeby dziewczyna, która zamówiła u mnie szablon nie czekała na niego zbyt długo. Jest to mój może piąty szablon w życiu i myślę, że wyszedł mi całkiem  nieźle, jestem świadoma tego, że na pewno znalazłoby sie dużo rzeczy do poprawy jednak jestem zadowolona :)



No i dzisiaj to na tyle... mówiłam, że nie ma tego dużo :) Piszcie w komentarzach co myslicie, czy nadal prowadzić tego bloga czy jednak zrezygnować ...
Do następnego, pa pa :*

18 komentarzy:

  1. can you feel my heart
    pobieram palety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. can you feel my heart
    Pierwsza paleta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG *-* Szablon przecudowny nie spodziewałam się,aż takiego ślicznego :D Bardzo podoba mi się ta kolorystyka nagłówka :) Dziękuję Bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, kamień z serca, bardzo się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  4. Prowadź bloga! ;o Dopiero co weszłam na niego, pierwszy raz, a już jestem zachwycona! Twoje szablony są śliczne, piękne, aż odebrało mi mowę! A... jako iż sama zaczynam prowadzić bloga (piszę tam opowiadanie), chciałabym zamówić u Ciebie szablon. :) Uff, dobra stresuje sie, że coś źle napisze ;-;, ale zaczynam:
    Więc, jest to zamówienie na szablon:
    1b - 3kolumnowy :)
    2b - http://katarinawakatsuki.blogspot.com/
    3b - Hmm... jakoś za bardzo się nie znam, więc zrób tak aby było ładnie :). Inaczej mówiąc "Zostawiam To Tobie"
    4b - Będę używać Strony. :) + Jakieś ogłoszenia, ilość wejść.
    5b - Ciemna kolorystyka
    6b - Najlepiej coś w kolorach czerwieni :).
    7b -
    - http://digital-art-gallery.com/oid/109/800x1200_18912_Katarina_the_Sinister_Blade_2d_fan_art_assassin_girl_woman_fantasy_red_hair_picture_image_digital_art.jpg

    - http://kamilloo1998.bloa.pl/wp-content/uploads/sites/9485/2014/04/katarina_by_sliverel-d6horvq.jpg

    - http://images6.fanpop.com/image/photos/36100000/League-of-legends-image-league-of-legends-36141272-500-642.jpg

    - http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2013/032/3/0/kat3_s_by_erina-d5thrhl.jpg

    8b - Mam specjalne życzenie, co do zdjęć w poście. Chciałabym aby były zaokrąglone.
    9b - Szczerze mówiąc, to nie mam wizji na ten szablon... :c.
    10b - Nic.
    Z góry dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym poście dodam Twój szablon tylko gdybyś mogła jeszcze napisać mi jakie karty chciałabyś mieć, czy u góry, z boku... i ile z tych zdjęć ma się znajdowac w nagłówku oraz prosiłabym o adres e-mail po później bede musiała Ci wysłac na niego hasło do paczki z szablonem żeby nikt go nie skopiował :)

      Usuń
    2. Okej, Karty może z boku. Sama wybierz ile zdjęć ma być na nagłówku, myślę, że wybierzesz odpowiednią ilość. :)
      mój email: xmenny@o2.pl

      Usuń
    3. Dobrze, szablon jest już gotowy, postaram się jak najszybciej dodać nową notatkę z szablonem i wtedy wyślę Ci mailem hasło do paczki z szablonem :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem nie powinnaś rezygnować z bloga :) Też kiedyś miałam wątpliwości co do tego ale dalej prowadzę mimo,że grafika nie zawsze wyjdzie ...:D Obserwuje i dodaje do likow.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zaraz zerknę na Twojego bloga :3
      Tutaj bardziej nie chodzi o grafikę ale po prostu załamujące jest to, że staram się stworzyć grafike, dodatki a pod notatka sa 2 komentarze więc wychodzi na to, że ta praca idzie na marne...
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Nie rezygnuj z bloga. Ćwicz, twórz prace a po pewnym czasie przeglądając starsze posty na tym blogu zobaczysz różnicę! Moje prace na początku blogowania też nie były jakoś super dopracowane, ale nie rezygnowałam. Jeżeli to lubisz to rób to dalej :)
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za komentarz i opinię :) Tak jak pisałam wcześniej tutaj bardziej chodzi o to, że blog jest mało znany i komentarze, wejścia to potwierdzają. Oczywiście moje prace nie sa idealne - daleko im do tego jednak mam nadzieję, że nie są też jakieś bardzo słabe...

      Ale mam na razie plany jak to rozkręcić i zobaczymy co z tego wyjdzie :)
      Pozdrawiam :3

      Usuń
  7. Jak to tak zrezygnować z bloga? To jest miejsce, gdzie możesz ćwiczyć, rozwijać się, zobaczysz - kiedyś wrócisz do swojej pierwszej notki, pierwszej pracy i będziesz dumna z siebie, że tak bardzo się rozwinęłaś. To swoisty pamiętnik. Twój kawałek blogosfery, w którym nikt nie może Cię okrzyczeć za to, że jesteś. Nie pożałujesz, gdy pozostawisz sobie taką pamiątkę. :)
    Co do prac: sygnaturka ma dobrą koncepcję. Brakuje w niej tylko kilku więcej stocków, żeby nie była tak pusta. Napis lekko niewidoczny, ale dobrze wpasowuje się w całość. Szablon ma świetny, nieprzesadzony CSS - wręcz idealny, bez zbędnych bajerów. Postacie są wycięte prawie perfekcyjnie, jestem pod wrażeniem. Dobra robota. Palety zabijają. Są świetne, naprawdę. Dwie ostatnie są przecudowne. Koloryzacje lekkie i świeże, moim zdaniem bardziej nadają się do zdjęć wrzucancyh od tak na portale społecznościowe niż do prac graficiarskich. Po prostu zbyt wiele nie zmienią na pracy, a samo zdjęcie już będzie całkiem inne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przyznam trochę zaskakujące opinie, ciesze się, że podoba się coś co stworzyłam :) Na pewno popracuję na tym co nie do końca gra, pasuje :)

      Co do rezygnacji z bloga to mam pewną koncepcję jak go dalej rozwinąć jednak to przyjdzie z czasem i mam nadzieję, że wypali. Zobaczymy :))

      Pozdrawiam również! :3

      Usuń
  8. Hej hej hej ;3 Pisałam do ciebie maila :D
    Układ:http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon847-421152894 (podaję link bo nie umiałam go opisać)
    Adres Bloga: http://connect-ourstars.blogspot.com/

    Menu: nie rozumiem :D
    Widgety: Tego też nie! :D
    Kolorystyka: ciemna ale błagam cię nie jakoś mrocznie i w ogóle ;)
    6. Użyte kolory: ? (wybacz nie kumaty łeb)
    7. Zdjęcia potrzebne do nagłówka (minimum 4 do wyboru): Więc tak chodzi o to że 4 zdj w tym szablonie nie wyglądały by ładnie prosiłabym o zdjęcie Ansela Elgorta i Shailene Woodley z filmu ,,Gwiazd naszych wina" Jeżeli nie znajdziesz takiego masz tutaj takie 2 "zastępcze"
    http://4.bp.blogspot.com/-nraa251lDqM/U6Qyx3fXbRI/AAAAAAAAC_8/y2BAqfbe_lk/s1600/1077663.jpg
    http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2014/01/shailene-woodley-sarah-dunn-photoshoot-for-empire-magazine_1.jpg
    Oraz o zdjęcie Rossa Lyncha i Laury Marano:
    https://pbs.twimg.com/media/Bq2OEbJIEAAowtS.png:large (wiem nie jest dobrej jakości możesz użyć tego niżej)
    http://3.bp.blogspot.com/-RPp8zf29hLk/UZUJSdoNZPI/AAAAAAAAB00/zadD5fxBBzo/s1600/AUSTINALLY+(12).jpg
    8. Dodatkowe informacje dotyczące nagłówka: mogłabyś umieścić w tle jakieś gwiazdy coś w stylu galaxy? no i coś z muzyką :)
    9. Ogólny spodziewany efekt końcowy: No nie wiem co tu napisać -,- szablon na bank będzie piękny zdam się na ciebie.
    10. Dodatkowe informacje Chciałabym żebyś umieściła tam cytat ,, If your heart was full of love,
    Could you give it up?"
    nie lubię kwiatów w szablonach :D
    Miałabym do ciebie jeszcze jedną małą prośbę. Chodzi o okładkę książki bądź coś w tym stylu :D zwykły plakat z napisem "If that's what you wanted.." by Indescribable możesz dorzucić tam zdjęcia jakiejś zakochanej pary oczywiście jeśli zgodzisz się ją wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałaś troche mało informacji na temat tego szablonu... Wszystko jest objaśnione w pliku z formularzem. Menu czyli karty i chodzi o to czy chcesz miec z boku, u góry czy jak, Widgety to dodatkowe blogi czyli Statystyka, Archiwum itp. A użyte kolory to chodzi po prostu w jakich kolorach chciałabys ten szablon :)

      Co to plakatu to przykro mi ale nie bardzo jestem w stanie go wykonać.
      Uzupełnij zamówienie i szablon powinien pojawić się za tydzień w notatce :)

      Pozdrawiam :D

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥