Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 11. TONIGHT

Strony

11. TONIGHT

Room 94 - Tonight

No i mamy już 1 września... Wam też tak szybko zleciały te wakacje? Dopiero odbierałam świadectwo i planowałam  co bede robić przez całe 2 miesiące a tutaj nagle idę po nowy plan lekcji. Ale jakoś na prawdę wypoczęłam w te wakacje i nabrałam chęci do nauki chociaż my ślę, że tych chęci to mi starczy na tydzień, góra dwa :D

A co do dzisiejszej notatki to mam zamówienie dla kakaowa kaczka - wysłałam już do Ciebie maila z hasłem do paczki :) Mam też szablon wolny z Arianą, jest on też w poście na Fabryce szablonów gdzie miałam odbyć staż ale z przyczyn prywatnych musiałam z niego zrezygnować. 

Zamówienie

Szablon wolny

Sygnatury

Eh... coś nie idzie mi ta grafika, jestem zadowolona jedynie z ostatniej sygnatury i tej zrobionej z nagłówka szablonu wolnego.

Tekstury

Stocki

Dzisiaj to na tyle :) Piszcie czy jest coś co chcielibyscie zobaczyć w kolejnej notatce. Do następnego, buziaki :*

13 komentarzy:

  1. No hej więc jeszcze raz (lecz wciąż nie rozumiem pojęcia menu/karty)
    Układ:http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon847-421152894 (podaję link bo nie umiałam go opisać)
    Adres Bloga: http://connect-ourstars.blogspot.com/

    Menu: ???? karty? (głównie to chodzi mi o to żeby wszystko w tym szablonie wyglądało tak jak na moim blogu wiesz post się rusza nagłówek nie zmienił by się tylko obraz z tej dziewczyny patrzącej w niebo na Rossa,Lau i Shailene i Ansela ;) i oczywiście cytat)
    Widgety: Na pewno strony, statystyka, ,,o mnie" ,obserwatorzy i tekst. aha i archiwum!
    Kolorystyka: ciemna ale błagam cię nie jakoś mrocznie i w ogóle ;)
    6. Użyte kolory: odcienie granatu ? bordowego?
    7. Zdjęcia potrzebne do nagłówka (minimum 4 do wyboru): Więc tak chodzi o to że 4 zdj w tym szablonie nie wyglądały by ładnie prosiłabym o zdjęcie Ansela Elgorta i Shailene Woodley z filmu ,,Gwiazd naszych wina" Jeżeli nie znajdziesz takiego masz tutaj takie 2 "zastępcze"
    http://4.bp.blogspot.com/-nraa251lDqM/U6Qyx3fXbRI/AAAAAAAAC_8/y2BAqfbe_lk/s1600/1077663.jpg
    http://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2014/01/shailene-woodley-sarah-dunn-photoshoot-for-empire-magazine_1.jpg
    Oraz o zdjęcie Rossa Lyncha i Laury Marano:
    https://pbs.twimg.com/media/Bq2OEbJIEAAowtS.png:large (wiem nie jest dobrej jakości możesz użyć tego niżej)
    http://3.bp.blogspot.com/-RPp8zf29hLk/UZUJSdoNZPI/AAAAAAAAB00/zadD5fxBBzo/s1600/AUSTINALLY+(12).jpg
    8. Dodatkowe informacje dotyczące nagłówka: mogłabyś umieścić w tle jakieś gwiazdy coś w stylu galaxy? no i coś z muzyką :)
    9. Ogólny spodziewany efekt końcowy: No nie wiem co tu napisać -,- szablon na bank będzie piękny zdam się na ciebie.
    10. Dodatkowe informacje Chciałabym żebyś umieściła tam cytat ,, If your heart was full of love,
    Could you give it up?"
    nie lubię kwiatów w szablonach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam jakieś zdj z GNW nadaje się ? http://static.tumblr.com/4pxlsbd/Yxbn4t2jl/photo_2.jpg Shail i Ansel :D

      Usuń
  2. Pierwszy szablon rewelacyjny :) Bardzo mi się podoba nagłówek. Drugi też niczego sobie :) Z sygnatur najbardziej przypadły mi do gustu dwie ostatnie. W kolejnej notce może jakieś ikonki (bo dałaś tekstury do ikonek :D), również szablony, ewentualnie jakieś nagłówki :D
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  3. hasło '' can you feel my heart''.

    pobieram texttury i rewlacyjne stocki na potrzebę bloga http://rockmenowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. can you feel my heart
    pobieram tekstury :)

    p.s. uwielbiam hanne na twoim headerze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam to zdjęcie, i Hanne i Oliviera <3

      Usuń
  5. Hej! Bardzo fajny nowy szablon główny. Podoba mi się ten układ :) I dlatego najbardziej z tego postu podoba mi się ten szablon z Arianą. Powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podoba :D Trochę zajęło mi ogarnięcie tego w miarę ale myślę, że efekt końcowy nie jest taki zły :)

      Dziękuję i pozdrawiam :3

      Usuń
  6. can you feel my heart
    Pobieram stocki :)

    Twoje prace są naprawdę prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Najbardziej podoba mi się szablon nr 2 :D Z sygnatur miom faworytem jest ostatnia.
    Can you feel my heart.Pobieram paczkę stocków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablony boskie *_*
    Zazdroszczę talentu :C

    Hasło: can you feel my heart
    Pobieram Tekstury i stocki C:

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥