Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 16. WHO WILL FIX ME NOW?

Strony

16. WHO WILL FIX ME NOW?


Cześć kochani! Słyszeliście nową piosenkę BMTH? Strasznie mi się podoba! Ale przejdźmy do posta i grafiki... Chciałam zrobić halloweenową notatkę ale oczywiście u mnie tylko na planach się skończyło bo nie zdążyłam zrobić żadnych szablonów. Ogólnie jakoś sama nie mogę się zabrać za robienie szablonu :/ ale jeśli ktoś u mnie zamówi to staram się w ciągu 3 góra 4 dni dodać jego szablon bo bardziej mam motywację do tworzenia go więc zamawiajcie haha :D
Wracając do mojej notatki to jak zwykle jest trochę uboga no ale przynajmniej cokolwiek jest :/ Z moim ogarnianiem notatek to chyba powinnam zacząć robić już coś na święta haha :D





Kolejną notatkę postaram się zrobić nieco obszerniejszą ale do tego potrzebne są też Wasze komantarze z propozycjami oraz opiniami na temat tego co już widzieliście na moim blogu, co zmienić itp.

Do następnego xo xo

2 komentarze:

  1. No fajnie fajnie nie powiem *_* świetny napis na nagłówku - niestety brakuje mi w nim mocniejszej koloryzacji :( Tymczasem pobieram twoją koloryzację <3 Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Fajne robisz dodatki. Szczególnie koloryzacje. No i pobrałam sobie 11 paczek stocków, 11 koloryzacji i 3 paczki tekstur ;) A blog trafia do obserwowanych. Ja niestety swojego bloga jeszcze nie mam, gdyż dopiero zbieram materiały.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥