Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 17. A LOVE LIKE WAR

Strony

17. A LOVE LIKE WAR


Cześć robaczki! 
Mam dzisiaj bardzo dobry humor jakoś tak od rana i stwierdziłam że chyba pora na kolejną notatkę na blogu... i oto jest!
Ogólnie to od miesiąca jestem mega zakochana w tej piosence u góry *.* Co sądzicie o niej?
Nie lubię się rozpisywać tutaj za bardzo i wole od razu przejść do notatki tak więc zapraszam do przewijania strony w dół :p 

Szablon Wolny

Nagłówki


Koloryzacje

Przypominam też, że możecie głosować na mój blog tutaj:
SONDA 1       SONDA 2 

8 komentarzy:

  1. Znasz może kod na 'obrysowanie' nagłówka? ~Canvrielle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o to, że jak masz np. prostokątny nagłowek to bedzie on jakby w ramce - z każdej strony obrysowany? Jeśli tak to to powinno pomóc:

      .header {
      border-left: 1px solid #KOD KOLORU;
      border-right: 1px solid #KOD KOLORU;
      border-top: 1px solid #KOD KOLORU;
      border-bottom: 1px solid #KOD KOLORU;
      }

      Jeśli masz już taki selektor .header w kodzie na twój szablon to po prostu dołóż do niego to co jest tutaj między tymi klamerkami { }

      Mam nadzieję, że pomogłam :3

      Usuń
  2. Witam witam :) Łoh, pięknie tutaj! Z resztą jak zawsze. świetna sygnaturka, genialny szablonik/ nagłówek *_* bardzo pomysłowe. Natomiast ostatni nagłówek wymiata! świetny pomysł, wykonanie - perełka <3 Pobieram koloryzacje :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję za tyle pochwał i ten na prawdę miły i motywujący do dalszego tworzenia komentarz. Ciesze się, że ktoś docenia moją pracę :3

      Na pewno wpadnę i również pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Sorka, że jeszcze zawracam Ci głowę, ale zdradzisz mi jak zrobić w poście takie coś do muzyki? Jest tam taka ikonka.
    ~Canvrielle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie :)
      Ja żeby dodać tą muzykę w poście używam takiego kodu ( niestety nie wiem skąd go mam ). Wklejasz ten kod w html posta pisząc go... musisz napisać do mnie na maila żebym Ci go podała bo w komentarzy tutaj nie chce się wysłać ://

      Usuń
  4. Śliczna jest ta druga koloryzacja ;) ale pobieram obie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥