Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 19. EYES LIKE A CAR CRASH

Strony

19. EYES LIKE A CAR CRASH

Bring Me The Horizon - Deathbeds

Cześć kochani! :D
Co u Was nowego, jak humory przed mikołajkami?
W tej notatce mam dla Was dwa szablony na które dostałam zamówienia w komentarzach pod ostatnim postem.

dla Adler

dla Violette
PODGLĄD | POBIERZ

Jakoś nie jestem specjalnie zadowolona z tych szablonów a zwłaszcza z drugiego... :/ Zastanawiam się czy przyjmować zamówienia na szablony od was bo czasami po prostu nie mam weny aby coś stworzyć a chce to zrobić jak najszybciej bo wiem, że czekacie aby już mieć ten szablon... czuje, że niektóre zamówienia mnie przerastają. Niestety nie mam na tyle wprawy w robieniu szablonów aby osiągać spodziewany efekt. No ale dosyć już o tym, przejdźmy do dalszej części notatki.

   

Po raz kolejny chciałam spróbować swoich sił w ikonach ale nadal uważam że moje ikony są beznadziejne i prawdopodobnie to był ostatni raz kiedy próbuje coś stworzyć jeśli chodzi o ikony.




Na dzisiaj to tyle... zdradzę, że planuję mały remont i zmiane szablonu więc nie zdziwcie się jeśli przez jakiś czas blog będzie niedpstępny.

Buziaki xo xo

6 komentarzy:

  1. Pierwsza :D (chyba)
    Pięknie Breath ♥ Stęskniłam się za tobą, muszę ci powiedziec ;) Bardzo fajny post - świetna otwierająca sygnaturka i śliczne zamówienia - Andrew wymiata ! Nie wiem czego chcesz od tych ikon - są świetne.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na blogu łatwo być pierwszą komentującą osobą, niestety mało nas tutaj :D
      Awww...Miło, że ktoś tęsknił <3

      Również pozdrawiam i na pewno zaglądnę do Ciebie :*

      Usuń
  2. Witaj Breath!
    To znowu ja, Canvrielle i choć wierzę, że masz już dosyć mego trucia zapytam się: udostępniasz blogi z recenzjami? A jak nie to zrobisz wyjątek? Pragnę czytelników, a jako bloger innego z innej dziedziny nie zrobię przecież konkurencji ;) Pozdrawiam i życzę wesołych świąt,
    ~Canvrielle

    OdpowiedzUsuń
  3. can you feel my hear
    019. EYES LIKE A CAR CRASH - Szablony, Grafika, Koloryzacje - pobrałam: koloryzacje,
    018. WRITE IT ON THE SKYLINE - Szablon, Czcionki - pobrałam: czcionki,
    017. A LOVE LIKE WAR - Szablony, Grafika, Koloryzacje - pobrałam: koloryzacje,
    016. WHO WILL FIX ME NOW? - Grafika, Koloryzacja, Tekstury - pobrałam: koloryzacje i tekstury
    015. BULLS IN THE BRONX - Grafika, Tekstury, Palety - pobrałam: tekstury
    014. TIME BOMB - Grafika, Tekstury, Koloryzacje - pobrałam: tekstury i koloryzacje
    013. DIRTY DANCING - Koloryzacje, Stocki - pobrałam: koloryzacje i stocki,
    012. PRAYER IN C - Grafika, Czcionki, Koloryzacje PSD - pobrałam: czcionki i koloryzacje
    011. TONIGHT - Szablony, Sygnatury, Tekstury, Stocki - pobrałam: stocki i tekstury
    010. SHADOW MOSES - Zamówienie, Koloryzacje, Palety - porbrałam koloryzacje,
    009. JOIN THE CLUB - Grafika, Tekstury, Stocki, Szablon - pobrałam: tekstury i stocki
    008. SO GOOD TO BE BAD - Grafika, Tekstury - pobrałam: tekstury
    007. LAY ME DOWN - Grafika, Brushe, Stocki, Tapety - pobrałam; stocki
    006. La La Land - Grafika, Bazy, SpeedArt - pobrałam: bazy do ikon
    005. Wake me up - Grafika, Stocki, Tutorial - pobrałam stocki i tutorial
    004. I see fire - Grafika, Tekstury, Palety - pobrałam tekstury
    003. Life Ain't Easy- Tekstury, Ikony, Stocki i Grafika - pobrałam tekstury i stocki
    002. Sleepwalking - Stocki, Palety, Grafika - pobrałam stocki
    001. Moves Like Jagger - PSD Coloring, Naglówki, Color Palettes - pobrałam koloryzacje
    Pozdrawiam, Lady Spark i zapraszam do siebie http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że aż tyle rzeczy się spodobało :)
      Jeśli wykorzystasz coś do swich prac mozesz podesłać mi efekt, chętnie zerknę :)

      Również pozdrawiam i zaraz zaglądnę do Ciebie :3

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥