Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 26. NOBODY BUT ME

Strony

26. NOBODY BUT ME


Witam po kolejnej dłuższej przerwie :D 
Jak mijają, minęły albo jakie macie plany na ferie? Moje ferie zaczynają się dopiero za tydzień i już nie mogę się doczekać tego leniuchowania :3 Oczywiście będę też szkolić swoje umiejętności graficzne :))
Wszyscy z Was pewnie czekają też na Walentynki...14 luty to już niedługo i z tej okazji chciałabym zaprosić Was w sobotę(14.02) na specjalną walentynkową notatkę. Jak zwykle dla obserwatorów mojego bloga oraz osób, które w widocznym miejscu wkleją button u siebie na blogu, czeka specjalna paczka więc myślę,że warto :) A oto buton,który należy wkleić i zalinkować:
A teraz przejdźmy do dzisiejszej notatki, chciałabym Wam pokazać kolejną pracę,którą wykonałam z inną graficzką - Martyną z bloga LEPROKONUS
A tutaj chciałabym pokazać Wam mój pomysł na ten nagłówek, po wysłaniu bazy postanowiłam sama spróbować go dokończyć
Co myślicie o obu pracach?
W dalszej części notatki mam dla Was koloryzacje oraz tekstury w trochę innym stylu niż zwykle, dajcie znać co o nich sądzicie i które wolicie? :3

Mam nadzieję, że notatka przypadła Wam do gustu :D
Życzę miłego weekendu :3

8 komentarzy:

  1. can you feel my heart
    Powiem ci że twoja wersja tego nagłówka strasznie mi się podoba ;*
    Tekstury i koloryzacje oczywiście pobieram ;)
    No i oczywiście wkleiłam button ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. can you feel my heart
    Tekstury i koloryzacje pobieram.
    Button wkleiłam :)
    Obie wersje nagłówka sa bardzo ładne.
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędna koloryzacja, jeszcze lepsze zdjęcia do niej użyte - mają tyle emocji i uczuć. Widzę że szykuje się impreza moją obecność masz jak w banku - dodaje do kalendarza na moim blogu, pozdrawiam

    / reinwencja.blogspot.com /

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Jet, koloryzacja jest obłędna! Sygnaturka na samym początku jest śliczna. =)
    Button wylądował już na Dark Dream i nie mogę doczekać się tej imprezy.:D

    Pozdrawiam, Zaula
    www.medarkdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza wersja jakoś bardziej mi się podoba nagłówka,
    Pobieram tekstury
    Dodałam button do siebie http://wyspa-tworczosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sygnatura <3 Pierwsza wersja chyba podoba mi się troszkę bardziej ;D Button wstawiony ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne (obie) wersje nagłówków, choć chyba ta pierwsza lepsza ;). A tekstury wręcz przecudowne!
    Dodałam się do obserwatorów, gdyż często wchodzę tutaj i oglądam Twoje prace, a i button też wstawiony:
    http://you-are-my-broken-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sygnaturka zapraszam do mnie : http://graphicnina-grafika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥