Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 27. TAKE ME TO CHURCH - Post walentynkowy ♥

Strony

27. TAKE ME TO CHURCH - Post walentynkowy ♥


Witam Was w walentynkowej notatce! :* Może na początek zapytam Was jak mijają walentynki? W ogólne co sądzicie o tym dniu? Moim zdaniem jeśli kogoś kochamy powinniśmy mu to okazywać codziennie a nie tylko raz w roku. Ale taki dzień też jest miły i w  pewien sposób magiczny :3

Przejdźmy już do tego co w dzisiejszej notatce. Te osoby, które dodały u siebie na blogu button promujący moją walentynkową notatkę oraz obserwują mój blog niech podadzą mi swój e-mail w komentarzu pod tą notatką na który wyślę hasło do walentynkowej paczki.
Teraz oczywiście reszta notatki, nie jest tego dużo ale mam nadzieję, że jednak coś Wam się spodoba, przyda :3


KOLORYZACJE

STOCKI
Na dzisiaj to wszystko :) Nie dodałam nic z mojej grafiki ale każdy nagłówek mam nieskończony :/ Wszystko ogarnę w ferie i obiecuję dużo moich prac, szablonów itp.
Udanych walentynek ♥♥

18 komentarzy:

  1. Druga koloryzacja podoba mi się najbardziej. Sygnaturka na początku jak dla mnie jest bardzo oryginalna, te liski są słodkie. <3

    Mój mail: zaula@onet.eu

    Pozdrawiam! :)
    medarkdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jeszcze ani razu nie komentowałam ;o - a obserwuję już od jakiegoś czasu...
    No cóż trudno. Teraz się poprawię ^^.

    Mój adres e-mail: gosiaczekT99@gmail.com

    Pozdrawiam, życzę weny i czasu na tworzenie, którego z biegiem lat jest chyba coraz mniej ;/ no i również udanych walentynek! :)
    | land-of-grafic.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga koloryzacja the best. :)
    U mnie walentynki mijają samotnie, niestety. :( Zawsze uważałam ten dzień za magiczny, to świetna okazja, by się odważyć i wyznać swoje uczucia naszej ukochanej osobie, wcale nie musząc podawać swojego imienia. :D
    Mój e-mail: marixa.m@wp.pl

    Pozdrawiam i również życzę udanych walentynek, nieważne czy, tak jak ja, samotnych, czy może z Walentym... ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja byłam w kinie w czwartek z moim lubym, dzisiaj jest dzień jak co dzień :) spędze go albo przed kompem albo przy dobrej książce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AA i przypomniało mi się, że mam u siebie twój button imprezy
      email; justynasweet0108-90@o2.pl

      Usuń
  5. 2 koloryzacja <3
    poproszę hasło na email: palcix@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie Walentynki są zbędne ^^ Zgadzam się z Tobą, że powinniśmy codziennie okazywać uczucia swojej drugiej połówce. Nie obchodzę Walentynek, ale nie mam nic przeciwko. Bardzo podobają mi się koloryzacje! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak moje Walentynki? Jestem foroever alone, więc wyszłam dzisiaj tylko do sklepu za rogiem i dostałam CZEKOLADĘ w serduszka od mamuśki ;__; Genialnie, nie?
    Um :< czekam na grafikę ;)
    Ale mimo wszystko pobieram sobie paczkę dla obserwatorów, do której proszę o hasło (Sezamxq@gmail.com), paczkę stocków i koloryzację 34 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory miłości dominują w twoim poście, choć panują tu też klimaty grozy ;) koloryzację 34 ujęła mnie - jest niezwykle mroczna w sam raz na halloween ;)
    Mały upominek specjalnie dla Ciebie: http://oi57.tinypic.com/2eklkiw.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie walentynek mogłoby nie być. Dzień jak co dzień. Choć od taty dostałam czekoladę :) Fajne koloryzacje, zwłaszcza pierwsza.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, och, och! Szablon główny z Oli, kocham Cię <3 kocham, kocham, kocham! Szablon główny jest naprawdę śliczny <3 W dzisiejszej notce podobają mi się koloryzacje, szczególnie druga c:
    Czaisz, że akurat śpiewałam "take me to church" i paczę, masz to w notce? :D Nie wiem, czy nadajemy na tych samych falach ( B| ) czy po prostu piosenka jest już tak oklepana xDDD
    W każdym razie będę wpadać częściej :3
    Wgl to proponuję wymianę linków, co ty na to? :) Ja prowadzę watch-meburn, same szablony, możesz sobie wejść... popaczeć, skomentować... czy coś :3
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matkoo ile miłości w tym komentarzu haha :D Akurat "Take Me to church" od paru dni siedzi mi w głowie i dziwne ze dopiero niedawno ją słyszałam pierwszy raz :D
      Jasne, wymieńmy się linkami do blogów, oczywiście zajrzę też do Ciebie :3

      Pozdrawiam :3

      Usuń
    2. Haha, mi też :D

      Odpowiedziałam u siebie na twój komentarz, ale napiszę jeszcze tutaj - już dodałam cię do linków :] na e-mail nie będę pisać, bo nie lubię xD

      pozdrawiam <3

      Usuń
  11. can you feel my heart
    Już dawno miałam skomentować ten post ale niestety nie miałam czasu ;/ Bardzo mi się podobają koloryzacje i je oczywiście pobieram! Stocki również zabieram bo na pewno się przydadzą. Proszę o podanie hasła do paczki na mojego maila gdyż wstawiłam button: martyna.pietka2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny dopiero weszłam na twojego bloga, tak dawno go nie odwiedzałam. Wstawiłam button na bloga (i jeszcze tam jest, zapomniałam go usunąć hah xd). Mój gmail: lilyb673@gmail.com
    Super ta wstępna sygnaturka! :D
    Jeny czuję się głupio, bo wstawiłam button, a dopiero po takim czasie sobie przypomniałam o odwiedzinach na blogach :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    Ta 2 koloryzacja jest cudna.
    email: weronika.nykiel@outlook.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mail: canvrielle@gmail.com ;pp
    Prace świetne
    xx
    Can

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥