Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 29. I DON'T WANNA FEELA THING ANYMORE

Strony

29. I DON'T WANNA FEELA THING ANYMORE


Witajcie! :3
Co u Was nowego? Mi ferie strasznie szybko mijają :( Dopiero pisałam, że je zaczynam a już w poniedziałek, muszę wracać do szkoły...No ale tylko miesiąc i trochę wolnego na święta :3
Tak jak planowałam mam już kilka notatek do przodu, nadrobiłam zaległości z grafiką i chciałam pokombinować coś jeszcze z szablonami no ale chyba mi się to już nie uda :/ No zobaczymy jak to będzie, teraz muszę jakoś dobrze rozdzielić to co mam w swoich zbiorach na notatki.
W dzisiejszej notatce  zobaczycie jeden  nagłówek, dwie koloryzacje, paczka stocków oraz sygnaturka rozpoczynająca post :)
Przyznam, że trochę znudziło mnie robienie tych standardowych blendów/nagłówków jakich jest tysiące. Staram się robić coś innego chociaż nie wiem czy mi to wychodzi. Ale czytając komentarze pod ostatnią notatką zauważyłam,że Wasze zdania były podzielone na temat który z dwóch dodanych przeze mnie nagłówków był lepszy :)




No i to tyle na dzisiaj. Nie było tego dużo ale zawsze coś :) Nie chce też dodawać notatek gdzie będzie za dużo wszystkiego i cięzko się będzie skupić na jednej rzeczy.
Mam dla Was jeszcze jedną informację , obserwujcie bacznie mój blog i kolejne notatki gdyż przygotowuje dla Was konkurs. Ale o wszystkim dowiecie się niedługo! :3

Do następnego ♥

10 komentarzy:

  1. fajna ta sygnaturka na początku notki :)
    powiem szczeże że nagłówek jest ciekawy i żeczywiście inny od innych (haha)
    podoba mi się :) pobieram dodatki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sygnaturka. Mam pytanie: jak zrobiłaś ten różowy cień za postacią?
    Nagłówek jest bardzo fajny, naprawdę coś innego i dobrze Ci to wyszło. ;) Chociaż ciekawa jestem, jakby to wyglądało, gdyby tło zrobić takie bardziej wyblakłe...
    No i ciekawa jestem wspomnianego konkursu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o cień za postacią to nie wiem jak inni to robią ale ja mam na to swój sposób: Klikam na warstwę z wyciętą postacią prawym przyciskiem myszki i wybieram "powiel warstwę". Następnie zaznaczam tą warstwę niżej, wybieram Warstwa ->Styl warstwy ->nałożenie koloru. Kiedy już wybiore kolor to w przyborniku wybieram tą strzałeczkę, przytrzymuję shift i powiększam warstwę z nałożonym kolorem tak aby to w miarę dobrze wyglądało :)

      Jeśli coś niejasno napisałam to daj znać, postaram się to wytłumaczyć z screnami :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za objaśnienie. :)

      Tak przy okazji - pobrałam stocki. :D

      Usuń
  3. Dobry wieczór :D Nagłówek moim zdaniem wyszedł ci genialnie. Jest zupełnie inny od innych.... Duże brawa dla ciebie :)
    Pobrałam stocki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaa! Przepraszam, ale miałam napisać o sygnaturze i zapomniałam :/ Sklerozo... Jest urocza! Niby taka prosta, ale jednak ma w sobie to coś. Pierce the veil! ♥ Uwielbiam tę piosenkę :D

      Usuń
    2. Jest mi bardzo miło, że się podoba :3

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Hejo hej :D
    No to tak, zacznę od tego, że nagłówek to ty boski zrobiłaś, od co.
    Sygnaturka też fajna, aczkolwiek mam swojego faworyta, piękny nowy styl stworzyłaś i tego się trzymaj <3
    No to jeszcze tylko pobieram koloryzację.
    Bay
    Lizzie xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny nagłówek i sygnaturka na początku ;>
    Z tego co wyczytałem, to masz ferie równo ze mną :3 Więc piąteczka, bo dzisiaj ostatnia noc, kiedy możemy bezkarnie siedzieć do czwartej nad ranem na laptopie ;>
    Pozdrawiam ♥

    Zapraszam do siebie, bo chciałabym, abyś ujrzała nowy główny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Sygnaturka wyszła super, a co do nagłówka, to jakoś do mnie nie przemawia ;/ ale trzymam kciuki za eksperymentowanie - zawsze przyjemnie jest popatrzeć na coś nowego :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥