Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 31. ALL OF ME LOVES ALL OF YOU

Strony

31. ALL OF ME LOVES ALL OF YOU

    

Dzisiaj rozpoczynam notatkę ikonami z których jestem już bardziej zadowolona niż z wcześniejszych
Może w końcu zaczną mi wychodzić, coraz częściej ćwiczę i staram się jakoś ogarnąć temat ikon ale zobaczymy jak to bedzie. Wiem, że musze też poćwiczyć tworzenie szablonów bo chyba od świąt się tutaj żaden nie pojawił ale jakoś nie mogę się za to zabrać, bark mi chyba motywacji, nie mam zamówień i ogólnie statystyki bloga są z dnia na dzień coraz niższe. Nie wiem czym to jest spowodowane ale jeśli dalej tak będzie to chyba zamknę bloga na jakiś czas albo na zawsze.
Mam nadzieje, że to chwilowy przestój z komentowaniem i odwiedzaniem mojego bloga bo bardzo chciałabym go nadal prowadzić zwłaszcza ze już 10 kwietnie bedzie obchodził swój roczek. Więc przygotujcie się na zapowiadany już konkurs i dużo niespodzianek związanych z urodzinami bloga.
Koniec marudzenie, przejdźmy do dzisiejszej notatki :)

 



Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było mi mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Jeśli uzbierałoby się ich sporo to założyłabym u siebie na blogu albo na DA osobną galerię z waszymi pracami. Pomyślcie o tym! 
Do następnego xoxo

5 komentarzy:

  1. Ikonki i pierwszy nagłówek to cuda! ^^ Naprawdę bardzo mi się podobają :D Rób więcej ikonek ;)
    can you feel my heart
    pobieram teksturki ;D
    Pozdrawiam cieplutko,
    Alls xx

    OdpowiedzUsuń
  2. te ikonki są świetne :) może zacznij szablony od minimalistycznych, zamiast rozbudowanych tak na początek ;) w końcu wydaje mi się, że minimalistyczne są bardziej efektowne.
    każdy blog przechodzi zastoje i kryzysy nie ma co się poddawac ;)
    pobieram tekstury i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. znakomity blog i fajna aidia na taki blog

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. can you feel my heart
    Pobieram texturki to na bank :D świetna notka, szczególnie podoba mi się nagłówek z Lady Gagą. Jest idealny! Bardzo mi się podoba taki styl w Twoim wykonaniu - nic dodac nic ując. Ikonki są bajeczne!
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo fajnie, bardzo ładnie, tylko wydaje mi się, że zdjęcie na drugim nagłówku jest okropnie rozmazane. Nie wiem, czy to celowo :/
    Ale [can you tix the broken] can you feel my heart, bo pobieram tekstury! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥