Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 32. TAKE ME INTO YOUR LOVING ARMS.

Strony

32. TAKE ME INTO YOUR LOVING ARMS.


Witajcie ♥ Co u Was nowego? Już niedługo kolejne święta a dopiero wszyscy szykowaliśmy się do ubierania choinki... czas stanowczo za szybko mi mija :o
Nie będę się za bardzo rozpisywać,po prostu dodam notatkę i tyle :)

Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl

    

Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było mi mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Jeśli uzbierałoby się ich sporo to założyłabym u siebie na blogu albo na DA osobną galerię z waszymi pracami. Pomyślcie o tym! 
Do następnego xoxo

6 komentarzy:

  1. Hej Hej C: jak zwykle cudna notka! Bardzo podobają mi się ikonki - wychodzą Ci bosko. Nagłówek też magiczny! Twoja sygnaturka jak zawsze mnie rozwala - kocham ten styl!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie C:

    OdpowiedzUsuń
  2. can you feel my heart - pobrałam stocki.
    Czas może faktycznie mija zbyt szybko, ale czy teraz jest na co narzekać? Idzie wiosna, coraz cieplejsze dni, coraz bliżej wolne (dla tych, którzy chodzą do szkoły) więc nie widzę powodów, by się z tego nie cieszyć :)
    Ikonki są cudowne!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Twoja grafika z notki na notkę podoba mi się coraz bardziej. Tym razem moje serce pochwycił ten boski nagłówek *-*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://fantastic--graphic.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ikonki wychodzą Ci coraz lepiej. Mam nadzieję, że będziesz ich robić więcej :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. can you feel my heart
    pobieram stocki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. can you feel my heart ~ Pobieram Stocki :D

    Z notki najbardziej podobają mi się iconki. Twój blog będzie znajdował się w kredytach na blogu http://the-most-beautiful-world-graphics.blogspot.com/

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥