Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 35.WHERE DID IT GO?!

Strony

35.WHERE DID IT GO?!


Cześć, cześć! Co nowego w blogosferze? :3
Nie chciało mi się wcześniej dodać tej notatki dlatego z lekkim opóźnieniem ale ważne że w ogóle zebrałam się i dodałam. Dwa posty temu dostałam zamówienie na szablon i po dłuższej przerwie bawienia się szablonami nie jest tak źle... Ogólnie szablon mi się podoba i osobie zamawiającej też więc może będę częściej robić szablony i założe galerie połączoną z tym blogiem.
W ostatnim czasie udało mi się też tworzyć w współpracy z dwoma świetnymi graficzkami - Martyną  oraz Lizzie. Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl
 
Przy współpracy z Martyną wyszła nam również mała niespodzianka dla Was! Otóż mamy dla Was stworzoną przez nas paczkę w której znajdziecie: koloryzacje, tekstury, stocki oraz czcionki. Mam nadzieję, że się Wam przydadzą :3
Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było mi mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Jeśli uzbierałoby się ich sporo to założyłabym u siebie na blogu albo na DA osobną galerię z waszymi pracami. Pomyślcie o tym! 
Do następnego xoxo

6 komentarzy:

  1. Zwykle nie komentuję, ale ten szablon... I pierwszy nagłówek - brak słów, śliczności xd.
    can you feel my heart - pobieram paczuszkę :D
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. '' can you feel my heart''.
    pobieram koloryzację na potrzeby rockmenowej

    OdpowiedzUsuń
  3. can you feel my heart - pobrałam http://hostuje.net/file.php?id=19507e7dd71915c708328b05daa71bd1 i http://hostuje.net/file.php?id=e131836984f43743d8e56eeb9b938557, a nie pamiętam, które to posty xd. Więc piszę tutaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no świetny blog :)
    Super rozwiązanie z górną belką posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Can you feel my heart
    Pobieram kilka paczek tekstur ;)
    Jestem w wielu miejscach, dlatego nie za bardzo wiem, co mam ci tu napisać, ale oficjalnie jestem tylko na Wyimaginowanej Grafice ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥