Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 38. I SEE YOU CHOKE.

Strony

38. I SEE YOU CHOKE.

    

Cześć, cześć!
Udało mi się zrobić w miarę szybko kolejną notatkę. Chyba dlatego, że mega zmotywowały mnie Wasze komentarze pod poprzednim postem, aż ( uwaga, uwaga ) zabrałam się i zrobiłam szablon wolny. Tak dawno nie bawiłam się css żeby zrobić samej cały szablon od a do z. Jak mi wyszedł? Hm.. jestem z niego zadowolona, całkiem szybko mi z nim poszło. Sami oceńcie!
Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl

 
Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Kazda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galeri na DeviantART.

16 komentarzy:

  1. drugi nagłówek jest boski :) i te cudne ikonki :)
    pobieram koloryzacje i stoki

    OdpowiedzUsuń
  2. ' can you feel my heart''.
    pobieram koloryzacje i stocki
    cudowne ikonki *_*
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon to super minimalizm, nic dodać, nic ująć. :) Druga i ostatnia ikonka to po prostu cudeńka. Podoba mi się pierwszy nagłówek, choć te róże w... hm... "nienaturalny" sposób nachodzą na modelkę... Drugi również jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjmujesz zamówienia na nagłówki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ikonki i pierwsza koloryzacja *_*
    Zapraszam do mnie http://naaailee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy przyjmiesz moje zamówienie, bo na blogu nie ma jeszcze żadnej notki, no ale warto spróbować. :)

    a) ZAMÓWIENIE NA GRAFIKĘ:
    1. Adres bloga: http://jestesmy-nad-przepascia-nieba.blogspot.com/
    2. Rodzaj grafiki: nagłówek
    3. Kolorystyka: ciemna/taka mroczna, ale bez przesady, jeśli wiesz, co mam na myśli :D
    4. Użyte kolory: najlepiej odcienie granatu, ewentualnie ciemnej zieleni, brązu, gdzieniegdzie czerwieni
    5. Potrzebne zdjęcia (minimum 4 do wyboru) :
    Bardzo mi zależy na tych dwóch zdjęciach i chciałabym mieć z nimi nagłówek:
    http://2.bp.blogspot.com/-pZ6TWT7311s/VWCOZTwxzAI/AAAAAAAACgY/3KPstR_UOBo/s1600/tumblr_ml2uo2wa0s1reapuxo1_500_large.png
    http://3.bp.blogspot.com/-Uyeob_BcBLc/VWCOJfkzDUI/AAAAAAAACgA/oEIOmOnCS5s/s1600/tumblr_mijvhtP7QU1rk4thxo1_250.jpg

    Ale jeśli nie uda ci się ich wykorzystać, to:
    http://2.bp.blogspot.com/-Acs5q5F49Qw/VWC6ZAoerYI/AAAAAAAACgo/bietR5mS7pk/s1600/Tumblr_mlaan5adig1qg22hlo1_1280.jpg
    http://3.bp.blogspot.com/-Uq8m6X7nWjQ/VWC65wZhqII/AAAAAAAACgw/RpB6Kfuqws0/s1600/tumblr_mdz8rstucD1qf1n29o1_500.png

    6. Obrazki dodatkowe/Stocki: pasujące do klimatu i tematyki bloga, czyli wojennej. Blog ma być ogólnie o wojnie, a konkretnie powstaniu w Polsce w dalekiej przyszłości. Chcę, by ten nastrój został zachowany, taki wojowniczy, może żeby ukazywał też wygląd tamtejszej Polski za kilkadziesiąt lat, czyli wyniszczone lasy, brudne, niemalże w rozpadzie budynki, puste, wysuszone łąki itp. Tak podałam, a nóż się przyda, ale to nie jest konieczne. Najbardziej zależy mi na tym, by utrzymano klimat wojenny. Czyli w gruncie rzeczy zdaję się na twoją wyobraźnię ;D
    7. Tekst na pracy: Nazwę mojego bloga, czyli "Jesteśmy nad przepaścią nieba", a jeśli nie będzie takiej możliwości, bo np. najładniejsze czcionki nie będą miały polskich znaków, to angielskie tłumaczenie tego zdania, czyli: "We are on the precipice of heaven". Które wyrazy wyróżnisz albo czy w ogóle wyróżnisz - to już zostawiam Tobie. ;) Ewentualnie gdzieś możesz jeszcze umieścić takie mniejsze napisy: "Czy wiesz, za co warto żyć, kiedy nie warto umierać?" albo angielskie tłumaczenie: "Do you know what's worth fighting for, when it's not worth dying for?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podaj mi jeszcze rozmiar nagłówka :D

      Usuń
    2. A, i jeszcze jakby to nie był problem, to chciałabym nagłówek przystosowany do otwartego układu szablonu... :) Da radę?
      Rozmiar chciałabym 11000x900, albo nawet mniejszy. :)

      Usuń
    3. czyli taki wymazany na krawędziach, tak? :)

      Usuń
    4. potrzebuję jeszcze Twojego maila na którego Ci wyślę nagłówek :D

      Usuń
    5. A, no tak. XD marixa.m@wp.pl
      Czyli przyjmujesz? :D

      Usuń
    6. Tak,wysłałam już maila :D

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥