Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 39. NO ONE WANTS TO HEAR YOU

Strony

39. NO ONE WANTS TO HEAR YOU

Cześć Wam! No i mamy kolejną notatkę... Odpowiada Wam taka częstotliwość notatek i ich treści czy coś zmienić? Piszcie śmiało, proszę. Dzisiaj nie mam żadnego szablonu bo jakoś nie mam czasu, ostatnie dni szkoły, poprawianie oceni jeszcze przygotowywanie nowego projektu powiedzmy że graficznego ale na razie to tajemnica więc cii.. powiem tylko, że będziecie zaskoczeni z kim nawiązałam współpracę ♥
Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl
  
  
Z nagłówków mam jeden, który był wykonany na zamówienie i drugi,który jest owocem współpracy.
 


Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzu. Kazda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galeri na DeviantART.

1 komentarz:

  1. Przepiękny nagłówek i ze współpracy z Sezamem i ten drugi, o czym już wiesz. ;) Raz jeszcze bardzo dziękuję. :D
    Najbardziej podoba mi się pierwsza i ostatnia ikona. Fajny pomysł z tymi literami alfabetu. ;D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥