Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 41.THE DAY I LOST MY HEAD

Strony

41.THE DAY I LOST MY HEAD


Cześć, cześć,czeeeeść! Kolejna środa więc czas na nową notatkę, staram się pilnować terminów^^ Co u Was nowego? Oceny już wystawione? Żyjecie wakacjami?
Dzisiaj mam dosyć krótką notatkę, ale jest w niej kolejny szablon wolny. Jakoś miałam czas więc zrobiłam dosyć prosty szablon ale kolejny będzie chyba podobny tylko troszkę bogatszy w efekty :3
15.I HOLD MY BREATH JUST TO SEE IF I'M EVEN ALIVE
Autor: Breath
Rodzaj: Szablon Wolny
Układ: lewokolumnowy
Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl
To teraz reszta notatki, ostatnio robiąc baner zapisałam go w PSD i tak pomyślałam, że wstawię tutaj jako coś w stylu tutorialu. Więc pobierajcie ale tylko do celów podglądowych i edukacyjnych :)



Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Kazda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galeri na DeviantART.

10 komentarzy:

  1. Awwww....Gradientem się mnie da ostatnio tak kupić, że szkoda gadać. xD Szablon świetny, tak powinien minimalistyczny szablonias wyglądać <3 A te kolorki, no Bubo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, uczę się od najlepszych <3

      Usuń
  2. 1. Układ szablonu: Jednokolumnowy, nagłówek po lewej, a pod nim kolumna, tekst po prawej.
    2. Adres bloga: http://smash-liam-payne-fanfiction.blogspot.com/
    3. Menu: Zwinięte pod nagłówkiem(jeśli się da), a jeśli nie to pojawiający się po najechaniu na nagłówek.
    4. Widgety: Raczej żadne. Nie wiem czy to coś zmieni.
    5. Kolorystyka: Jasna, kolory dopasowane do zdjęć.
    6. Użyte kolory: Dopasowane do zdjęcia dziewczyny.
    7. Zdjęcia potrzebne do nagłówka: http://bollyspice.com/wp-content/uploads/2013/08/13aug_Deepika-Success.jpg i http://s9.favim.com/610/131129/1d-liam-payne-one-direction-photoshoot-Favim.com-1101191.jpg
    8. Dodatkowe informacje dotyczące nagłówka: napis "Grow a set of wings or die when you hit the bottom"

    hasło: can you feel my heart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, zamówienie przyjęte ale potrzebuje jeszcze Twój adres maila na którego wyślę Ci szablon jak będzie gotowy :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. klaudiaj321@interia.pl

      Również pozdrawiam i dziękuje za przyjęcie. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥