Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 46. I'M A LITTLE BIT GUTTED

Strony

46. I'M A LITTLE BIT GUTTED


Hej wszystkim! Jak Wam mijają wakacje, byliście już gdzieś/wybieracie się dopiero? Dzisiaj niestety nie masz żadnego szablonu wolnego bo jakoś nie miałam czasu ale postaram się poprawić!
Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl

 
Drugi nagłówek to tez ze speadARTa z poprzedniej notatki. Jeśli ktoś go jeszcze nie widział może znaleźć go TUTAJ.
Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Kazda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galeri na DeviantART.

Piszcie co chętnie zobaczycie w kolejnej notatce, zamawiajcie grafikę, szablony! Do następnego ♥

10 komentarzy:

  1. Hej! Dawno mnie tutaj nie było. Nowy szablon? Fajne menu :D Co do notki to najbardziej spodobała mi się sygnatura z Blake. Chętnie coś z Tobą stworzę ♥ Spodziewaj się jakiejś bazy ode mnie już niedługo!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i już oczekuję na maila :)
      Pozdrawiam również! ♥

      Usuń
  2. hej :)
    u mnie wakacje na razie marne :/ najpierw choróbsko przez któe ani nie poszłam na koncert, ani jeszcze nie mogłam pojechac nad jeziorko :(
    graficznie też jak narazie u mnie słabutko, ale twoje prace są świetne, najbardziej podoba mi się ten blend z Emmą :) cos świetnego
    życzę weny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) To dopiero początek wakacji i myślę, że jeszcze będziesz je dobrze wspominać :D Udanych wakacji ♥
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pobieram koloryzację nr. 68.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, fantastyczne koloryzacje w tym poście (pobieram obydwie). Hasło: can you feel my heart :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. can you feel my heart
    Pobieram tekstury z tego postu, z poprzedniego - paczkę, a z postu 44 - stocki.

    Sygnaturka fajna, ale nagłówki już w zupełności przebijają wszystko, zwłaszcza ten drugi. <3
    Mimo że nie komentuję, regularnie oglądam twoje prace, i za każdym postem mam czym nacieszyć moje oczy. :*

    Czekam na kolejną notkę.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, no i zapiszę cię w creditach u siebie. :)

      Usuń
  6. 1. Układ szablonu: zamknięty
    2. Adres bloga: para-sonar.blogspot.com
    3. Menu: liczę tu na ciebie ( nie bardzo wiem o co chodzi :D)
    4. Widgety: liczę tu na ciebie ( nie bardzo wiem o co chodzi :D)

    5. Kolorystyka: jasna
    6. Użyte kolory: takie jak w linku przy spodziewanym efekcie
    7. Zdjęcia potrzebne do nagłówka (minimum 4 do wyboru):
    8. Dodatkowe informacje dotyczące nagłówka: tytuł bloga i adres
    9. Ogólny spodziewany efekt końcowy: mniej więcej http://pre04.deviantart.net/f3a2/th/pre/f/2015/156/6/1/szablon_by_misis_szablono_sfera__37__by_madison_d-d8w401h.png
    10. Dodatkowe informacje brak

    http://gwiazdunie.pl/wp-content/uploads/2013/08/martina-stoessel-violetta-fotki.jpg

    http://b1.pinger.pl/307401fc947158651fa0bf052f6ca506/martina-stoessel-ubrania12.jpg

    http://b2.pinger.pl/aa5c9ca88de973a3824c427fd756fac4/jorge1.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-QwX_L2e4z08/U-J7tFWjJfI/AAAAAAAADP4/CtAhYoHD5Cc/s1600/31.jpg

    mail : souukathleen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W menu chodzi mi o to jak chcesz żeby ono wyglądała i czy wgl ma być a jak tak to z czego ma się składać. W widżetach chodzi mi o to jakie chcesz dodatkowe okna czyli statystyki, obserwatorzy itp.

      Zamówienie ma za mało konkretów. Na razie go nie przyjmuję, popraw go i dodaj w komentarzu pod kolejną notatką albo skontaktuj się ze mną mailem :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥