Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 48. BROKE EVERY PROMISE YOU EVER MADE.

Strony

48. BROKE EVERY PROMISE YOU EVER MADE.

Dzisiejsza notatka chyba trochę nieterminowo ale trudno. Nie będę się rozpisywać bo nie mam o czym a Wy i tak pewnie nie czytacie tych wstępów więc przejdźmy od razu do notatki :)
 
 O ile z pierwszego nagłówka jestem zadowolona to ten drugi jest, jest... dziwny (?) nic mi w nim nie pasuje i nawet nie pamiętam kiedy go robiłam. Ale dodaje go tutaj bo może wy mi powiecie co jest nie tak albo spróbujecie go jakoś przerobić? Czekam na komentarze :p
Tyle na dzisiaj.Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl

7 komentarzy:

  1. A mi się właśnie 2 podoba bardziej. W pierwszym nagłówku jest trochę wszystko "od czapy", a 2 jest bardziej jednolity, chociaż zmieniłabym kolor tego kwiatka z lewej strony :)
    Ale na serio ... boski jest ten 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ta paprotka(?) po lewej sprawia, że nagłówek tak wygląda. No i koloryzacja według mnie jest mało jednolita i taka... za mało wyrazista. Ja bym troszeczkę wyostrzyła kolorki.
    Pierwszy nagłowek za to bardzo mi się podoba, no coś ma w sobie fajnego. ;)

    Sygnaturka reprezentująca post ładna, tylko kolor tego dużego napisu tak mi nie pasuj. Ale to taki szczególik. ;D

    No i pobieram śliczne tekstury oraz paczkę stocków.
    can you feel my heart

    OdpowiedzUsuń
  3. can you feel my heart
    Pobieram tekstury obraz paczkę stocków.
    Co do nagłówków to mnie nie przekonały jak dla mnie za dużo tam się dzieje ;). Za to świetna sygnatura.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  4. can you feel my heart
    pobrałam kilka teksturek , stocków i koloryzacji, ale piszę tylko tutaj.
    Jeśli tylko zacznę udostępniać moje prace twój blog pojawi się w moich credits =D
    Muffy xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, mam pytanie, a mianowicie czy mogłabyś zrobić tutorial na którym pokazałabyś w jaki sposób wycinasz postacie w CS? Dopiero zaczynam moją przygodę z grafiką i ogólnie photoshopem i to jedyna rzecz, której nie mogę jakoś w łatwy sposób w tym programie ogarnąć. Myślę, że nie tylko mnie przydałby się ten filmik, bo z tego co czytam w internecie sporo osób ma z tym problem. Czekam na twoją odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Właśnie to lubię - kiedy ktoś wprost pisze czego potrzebuje i wiem, że jakaś moja wiedza i doświadczenie może się przydać :3
      Postaram się w kolejnej notatce dodać ten tutorial, oczywiście jeśli chodzi o wycinanie moim sposobem bo jest ich kilka :)

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Pobieram png'sy. Can you feel my heart

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥