Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 49. I THOUGHT I'D BURIED YOU.

Strony

49. I THOUGHT I'D BURIED YOU.


No tak... grafika się skończyła. Tą notatkę dodaję na szybko w odpowiedzi na prośbę z komentarza pod ostatnią notatką więc nawet sygnatura otwierająca post nie należy do mnie ale urzekła mnie kiedy ją zobaczyłam. Ostatnio nie miałam czasu nic nowego zrobić, nawet od 2 tyg nie wchodziłam na fora graficzne gdzie jeszcze na początku wakacji przesiadywałam codziennie. Strasznie szybko zleciał mi ten miesiąc wakacji, a Wy co robiliście? Chcecie już wrzesień czy tak jak ja nie możecie przeżyć ze jeszcze tylko miesiąc?

I nadszedł czas na tutorial, o który ktoś prosił mnie w komentarzu. To jest tylko i wyłącznie mój sposób na wycinanie postaci, nie każdemu musi on odpowiadać.
Jeśli chcecie więcej takich tutoriali albo speedArtów to piszcie w komentarzach. Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Kazda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galeri na DeviantART.

6 komentarzy:

  1. can you feel my heart
    pobieram wszystkie dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, ale to bardzo dziękuję Ci za ten tutorial! Nawet nie wiesz jak mi pomógł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      Chetnie jeszcze w czyms pomoge tutaj albo na mailu :>

      Usuń
  3. No, mi też strasznie ten miesiąc zleciał. Nawet dzisiaj do mamy mówię, że jutro (czyli w sumie dziś, bo piszę ten kom po północy) będzie pierwszy dzień ostatniego miesiąca wakacji... Ja chcę więcej!
    I wtedy sobie uświadomiłam, że nie uważam, bym ten czas dobrze i wystarczająco wykorzystała. Dlatego od jutra (albo poniedziałku XD) zacznę ćwiczyć i jeździć na rowerze. ;)

    Świetny tutorial. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Chciałabym zamówić szablon na swojego bloga.
    1. Układ: dwie kolumny
    2. Adres: http://harry-potter-chlopiec-ktory-przezyl.blogspot.com/
    3. Menu: takie jak tutaj http://stupid-owl.deviantart.com/art/Terrible-Crash-v9-407017883
    4. Widgety: Aktualności, etykiety, obserwujący, wyświetlenia.
    5. Kolorystyka: jasna
    6. Użyte kolory: czerwony, chabrowy, czarny
    7. Zdjęcia: http://nd04.jxs.cz/265/717/98e96f28fb_75952288_o2.jpg,
    http://theartmad.com/best-harry-potter-wallpapers/harry-potter-background-twitter-2/
    http://theartmad.com/harry-potter-wallpapers/harry-potter-wallpapers-27/
    8. Dodatkowe informacje dotyczące nagłówka: Napis: Harry Potter Superheroes
    9. Ogólnie to chciałbym, aby szablon był podobny do tego: http://stupid-owl.deviantart.com/art/Terrible-Crash-v9-407017883
    10. Dodatkowe informacje:
    – Gdy najedzie się na link, chciałabym, aby litery rozjeżdżały ( tak jak tutaj: Katalog Euforia
    – Aby po bokach szablonu znajdowały się takie deseczki, jak u Ciebie na głównym szablonie. :))
    – Jest możliwe, aby blogger automatycznie 'czytał' akapity? (czytałam gdzieś, że potrzebny jest do tego kod, który znajdowałby się w szablonie... jeśli to możliwe to jeszcze poprosiłabym o coś takiego) :)

    Obecny szablon na moim blogu jest także twojej roboty. Robisz naprawdę znakomite szablony i postanowiłam ponownie zamówić u Ciebie.

    Mój e-mail: stolarskaola@gmail.com

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Alexx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjęte, skontaktuje się z tb mailem w celu ustalenia terminu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥