Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 50. I'VE GOT A SECRET.

Strony

50. I'VE GOT A SECRET.

(c)pixelguts

Troszkę zaburzyłam ład i porządek na blogu bo dawno mnie tutaj nie było. Jakoś znowu wena mi odeszła a nie chce robić nic na siłę bo to jest moim zdaniem najgorsze. No cóż my 'artyści' tak mamy, raz pod górkę a raz z górki XD Postaram się doprowadzić do dawnej świetności w tym tygodniu, obiecuję :) Póki co mam szablon robiony jakieś 2h temu i pare dodatków, które mam jeszcze w swoich zapasach.  Szablon oczywiście jest wolny i zapraszam do jego pobierania :)
Teraz reszta notatki, wygrzebałam w folderach jeszcze jeden nagłówek więc mogę go tutaj umieścić.
Udało mi się jeszcze stworzyć taki krótki jakby tutorial/speedart... no w każdym razie filmik, w którym możecie zobaczyć jak ja robię swoje tekstury. Myślę, że to całkiem dobry pomysł bo nadal mamy wielu początkujących grafików a sama kiedyś nim byłam i wiem jak to jest kiedy bardzo chcesz coś zrobić ale nie wiesz jak się za to zabrać i nie wychodzi (nadal tak czasem mam xd ).
Jeśli chcecie aby powstawało więcej takich filmików na moim kanale i macie pomysły na ich tematykę to piszcie w komentarzu. Obiecuję, że kazdy pomysł się znajdzie w filmiku :3
To do następnej notatki ♥

5 komentarzy:

  1. Bardzo spodobał mi się tutorial na teksturę! (;

    //bloodbonds

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu mam photoshopa i w końcu mogę się czegoś nauczyć! Wczoraj jak próbowałam coś tworzyć późno w nocy z instrukcji gdzieś z otchłani internetów to szkoda gadać co wyszło! :D A zapomniałam przecież, że znam parę blogów gdzie ktoś chętnie biedną nieogarniętą Tyler i innych czegoś nauczy! ( Tak z innej beczki, boskie "intro" masz na filmiku xD )
    Zaraz Ci będę konkurencje z tymi teksturami robić :D
    A szablon Ci wyszedł cudny. Układ boski i jeszcze moje ulubione kolory. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przestań bo się zarumienię haha :D Ale miło słyszeć tyle pochwał w jednym komentarzu od jakby swojego autorytetu w tworzeniu szablonów ♥
      A co do tekstur to wiesz, konkurencja jest zawsze potrzebna ^^

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥