Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 51.THAR'S THE SPIRIT

Strony

51.THAR'S THE SPIRIT

   

Cześć wszystkim!
No i stało się! Wena mnie opuściła na dobre w ostatnich dniach a nawet tygodniach... Wy też tak macie, że co jakiś czas wątpicie w swoje umiejętności i sens prowadzenia bloga? Bo ja właśnie tak miałam ale na szczęście wczoraj ok 23.00 nagle wena wróciła! I wracam z nową notatką :D
 

No więc na dzisiaj to tyle! :D Chciałam jeszcze podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie, czekajcie na kolejne ale już będą ogłoszone u mnie na blogu :D Piszcie w komentarzach co chętnie zobaczylibyście na Diaphanerose ♥
Do następnego xo





5 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobała mi się koloryzacja b&w. Kolorki są takie ciepłe i ogólnie bardzo przyjemnie patrzy się na tę pracę. Dodatkowo do gustu przypadł mi drugi nagłówek, ale nie jestem przekonana do efektu na tekście. I chyba raczej poszłabym w kierunku brązu/piaskowego, żeby pasował do reszty pracy (;
    Pozdrawiam serdecznie, Dakota // BloodBonds

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Co to tekstu to właśnie nie chciałam, żeby się zlewał z resztą tylko można tam zauważyć na teksturach lekko pomarańczowe punkty więc bardziej do niech chciałam ten kolor tekstu dopasować :D
      Również pozdrawiam

      Usuń
  2. can you feel my heart
    Pobieram teksturki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę teraz dużo komentować, że pobieram, bo pobieram prawie wszystko jak leci. Dlatego piszę tutaj, a najprawdopodobniej będzie to obejmować większość materiałów z bloga. can you feel my heart

    OdpowiedzUsuń
  4. can you feel my heart
    Pobieram teksturki <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥