Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 57. YOU GOT HELL TO PAY.

Strony

57. YOU GOT HELL TO PAY.

   
Bring Me The Horizon - Blasphemy
Od czego tutaj zacząć...Dawno nie nie było, ponad miesiąc. Teraz mam dużo spraw na głowie i nie bardzo mam czas myśleć o blogu i pisaniu notatek. A zwłaszcza, że przeglądając statystyki bloga wcale nie są one motywujące, wręcz przeciwnie. Dlatego przychodzę do Was z ostatnią notatką na pewno w tym roku chociaż nie wiem jak będzie dalej. Jako tako bloga nie zawieszam, ciągle możecie pisać komentarze z tym co chcielibyście zobaczyć jednak notatki nie będą się na pewno pojawiały regularnie i zbyt często do odwołania. Możemy uznać, że po części blog jest zawieszony chociaż nie chcę tego robić. Na pewno częściej znajdziecie mnie na DeviantART przede wszystkim dlatego,że tam mam większą liczbę obserwujących i więcej ludzi czeka na dodatki, komentuje, pobiera itp. Znaleźć możecie mnie również na wszystkich forach graficznych i asku. Jeśli chodzi o wioskę szablonów to też odeszłam z tamtego bloga. Może to przez brak czasu, a może już się wypaliłam w prowadzeniu bloga. Nie ma pojęcia. Dzisiaj w notatce dodam wszystko co mam w swoich 'zapasach'.

Kończąc już tą notatkę chciałabym życzyć Wam wesołych i spokojnych świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku! Do kolejnej notatki. Dziękuję Wam za te prawie dwa lata:* ♥

2 komentarze:

  1. Wielka szkoda, naprawdę uwielbiam twojego bloga. Mam wielką nadzieję, że uda ci się odnaleźć czas i motywację na powrót tutaj. Twoje prace jak zwykle bardzo mi się podobają, szczególnie ikony na górze ♥.

    OdpowiedzUsuń
  2. Can you feel my heart
    pobieram koloryzacje i png's :)
    Jakąś chwilkę temu trafiłam na twojego bloga i z niecierpliwoscią wyczekiwałam kolejnego posta. Prace sa wspaniałe zreszta jak każde które udało mi sie do tej pory zobaczyć. Mam nadzieje ze wkrótce tutaj jeszcze wpadniesz, tymczasem do zobaczenia na DA!
    Pozdrawiam, Kotxox :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥