Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 59. CAN'T STOP THE FEELING - Mały powrót?

Strony

59. CAN'T STOP THE FEELING - Mały powrót?


Niedziela rano i zachciało mi się dodać tutaj nową notatkę. Teraz mam trochę wolnego czasu i pomyślałam sobie żeby wrócić na bloga ( o ile to będzie miało sens, będzie jeszcze jakieś zainteresowanie nim) oraz otworzyć nowego bloga, również z tematyką graficzną jednak całkiem innego niż ten, ale o tym może innym razem.

Co do mojego powrotu na tego bloga stworzyłam krótką ankietę dla Was i chciałabym prosić Was o szczere wypełnienie jej. Jakoś zauważyłam, że nigdy nie odpowiadacie na moje pytania w komentarzach więc może anonimowa ankieta jakoś Was zachęci do wyrażenia Waszych opinii na temat bloga. Ankietę możecie wypełnić tutaj - ANKIETAOczywiście na każdego czeka mała niespodzianka!

Myślałam, też że skoro kolejna notatka będzie okrągła - 60. a nie było nic na 50. i zbliżamy się do 100 obserwatorów i 35000 wyświetleń to przygotuję dla Was jakąś specjalną paczkę/notatkę? Tylko tutaj też jest mi potrzebna wasza pomoc - piszcie co chcielibyście zobaczyć w takiej paczce/notatce.
A teraz notatka, czyli to co udało mi się stworzyć przez ostatnie miesiące.

-kliknij aby powiększyć-
 

-kliknij aby pobrać-

Miałam sporą przerwę w tworzeniu szablonów i ostatnio zabrałam się za to od nowa i mam do Was pytanie - co o nim sądzicie? Mi czegoś brakuje ale nie wiem czego i liczę na Waszą pomoc :D
Do następnej notatki! ♥

5 komentarzy:

  1. Ankieta wypełniona, niesamowicie się cieszę, że wróciłaś ♥
    Grafika bardzo mi się podoba. Cudowne kolorowania :3
    Pobieram koloryzacje i tekstury.
    Czekam na kolejną notkę!
    Pozdrawiam, życzę weny i zapraszam do siebie!
    Forain z lost souls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Oby służyły i oczywiście chętnie zobaczę jakieś prace z moimi dodatkami ♥

      Usuń
  2. JAK TY ROBISZ TE KOLOROWANIA?! Zawsze Ci tak świetnie wychodzą...
    Sygnaturka jest cudowna, nie mogę się na nią napatrzeć ;p
    Ankieta oczywiście wypełniona :)
    Pobieram teksturki i koloryzacje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam kiedyś na yt filmik https://www.youtube.com/watch?v=AjHKNps2-6Q
      Ale jeśli chcecie to zawsze mogę dodać kolejny albo zrobić taką instrukcję w PDF pisaną z screenami :D

      Dziękuję i również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  3. Wróciłaś! <333
    Cieszę się, widząc nową notkę i to dość obszerną ^^ Wszystkie prace jak i dodatki są bardzo ładne i gdy tylko będę miała czas to coś od Ciebie zgarnę <: Ankietę wypełniłam <:
    Mam nadzieję, że notki będą częstsze, bo naprawdę stęskniłam się za twoją grafiką, a sam DA mi nie wystarcza by się ją nacieszyć c:
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo weny!
    oreuis ☺

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥