Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 62. TELL ME THAT YOU WANT ME.

Strony

62. TELL ME THAT YOU WANT ME.

   

 Hej! Pare dni czekałam, żeby dodać ten post bo ciągle nie miała czasu, żeby go dokończyć. Cały czas pracuję w wolnych chwilach nad moim nowym projektem związanym z grafiką, nad szablonem tego bloga i już nie mogę się doczekać końcowych efektów! A zmiany zajdą tutaj nie małe! Ale o tym jak już wszystko wprowadzę w życie. :) Mam jeszcze do Was takie pytanie, które ostatnio mnie zastanowiło - w jakim rozmiarze najlepiej się Wam ogląda blendy?  Przejdźmy do dzisiejszej notatki.
 
Obiecuję, że postaram się jak najszybciej wszystko ogarnąć i dodawać już regularne notatki na bloga. Do następnej!♥

1 komentarz:

  1. Hej! Kurczę, te ikony są fantastyczne! Bardzo mi się podobają i świetnie komponują się z Twoim szablonem! Ciekawa jestem co też takiego wymyśliłaś :D Co do rozmiaru blendu, chodzi Ci o podgląd, czy co?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥