Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 64. LET ME LOVE YOU.

Strony

64. LET ME LOVE YOU.

    

Hej wszystkim!
Po dłuższej przerwie pora na kolejną notatkę. Jeśli chodzi o zmiany o których wcześniej mówiłam to już prawie wszystko jest gotowe! Jak wspominałam na tym blogu będą publikowane tylko te rzeczy, które widzicie jako etykiety po prawej stronie. Jednak nadal zamierzam robić szablony i to całkiem sporo ale znajdziecie je na mojej nowej stronie poświęconej szablonom, grafice na media społecznościowe oraz tutaorialom. Serdecznie chciałabym zaprosić Was na

Mam nadzieję, że będziecie często korzystać z tego co będzie tam zamieszczane, komentować i składać zamówienia!
Często pytacie mnie jak robię koloryzacje i prosicie o tutorial ale nie wiem czy wiecie, że już kiedyś taki stworzyłam i możecie go obejrzeć tutaj. Jeśli jednak jest dla Was coś nie jasne to piszcie w jakiej formie chcielibyście mieć to wytłumaczone.
Na dzisiaj to tyle. Chciałam Was jeszcze raz zaprosić na moją nową stronę podaną wyżej oraz podsyłam Wam jeszcze link do mojego sklepu z ubraniami, może ktoś z Was się skusi na jakąś nowość w szafie --> sklep. Jeśli coś kupicie to koniecznie dajcie mi znać! <3
Do następnej.

1 komentarz:

  1. Rozwijasz się! Brawo! Stronka z szablonami prezentuje się świetnie, tak samo sklep, choć te ciuchy to akurat kompletnie nie moja stylówka. Życzę Ci sukcesów <3 Z postu najbardziej podobają mi się ikonki oraz kolorowania - 1,2.
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥