Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 66. I COULD TRY TO PRETEND THAT YOU"RE STILL MINE.

Strony

66. I COULD TRY TO PRETEND THAT YOU"RE STILL MINE.

Trochę więcej wolnego czasu - nowa notatka :) Szczerze mówiąc częściej jestem na deviantart i nie wiem co tak na prawdę chcielibyście zobaczyć u mnie na blogu. Wyszłam z wprawy w pisaniu dłuższych postów więc od razu przejdę do notatki. Tutaj mam kilka zaległych prac...

 
 

Jeśli jeszcze ktoś wchodzi na tego bloga niech zostawi po sobie jakiś ślad w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. Zapraszamy do cię do zgłoszenia swojego bloga do spisu !
    http://graficznyspis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! :)
    Chciałam Cię z całego serca zaprosić na świeży (w sumie jeszcze nie otwarty) katalog! Grafika Na Gorąco

    Pozdrawiam, Iness

    OdpowiedzUsuń
  3. Breath! Te nagłówki są naprawdę fantastyczne! Nie wiem, jak ty je łączysz w całość, że wyglądają tak imponująco!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥