Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: [1]

Strony

[1]

Jest tutaj ktoś jeszcze...?

4 komentarze:

  1. Hej. No jasne, że ktoś tu jeszcze jest. Ja bardzo tęsknie za dużą ilością aktywnych blogów graficznych. Za tym, że notki pojawiały się bardzo często... Za tym uczuciem należenia do większej graficznej społeczności. A twój post po części dowodzi, że ty też za tym tęsknisz. Mam nadzieję, że jeśli znajdziesz wolną chwilę i chęci to coś znowu stworzysz i będziesz zachwycała nas swoimi pracami. Ja ze swojej strony obiecuję, że będę tu do Ciebie zaglądała.
    Pozdrawiam, Erenae <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, bardzo miło mi czytać takie komentarze <3 Prawda, też tęsknie za taką społecznością graficzną i robieniem czegoś dla "sztuki", dla samej idei tworzenia grafiki a nie koniecznie dla klienta.

      Póki co zapraszam Cię na moje konto na devianart: https://www.deviantart.com/diaphanerose Czesami uda mi się jeszcze coś przydatnego dla Was tam wrzucać :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Strasznie tęsknie za czasami kiedy w grafikosferze było mnóstwo grafików i blogów. Cały czas mam nadzieję, że nadejdzie czas kiedy to wszystko powróci.
    Ja oczywiście tu jestem i nigdzie się nie ruszam.
    Bardzo cieszę się, że napisałaś ten króciutki post. Dobrze widzieć, że wciąż są graficy, którzy pamiętają :) Mam nadzieję, że jeszcze zobaczymy Twoje prace. Będę czekać!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to jest własnie ten moment kiedy możemy coś na to zaradzić?! Szczerze powiem, że pomyślę jak mozemy wspólnie jeszcze chociaż połowicznie wrócic do tego stanu sprzed kilku lat <3

      A na razie tak jak pisałam wyżej, zapraszam na mój deviantart: https://www.deviantart.com/diaphanerose

      Pozdrawiam <3

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥