Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 6. LA LA LAND

Strony

6. LA LA LAND


Witajcie kochani!
Kolejny post i kolejne przeprosiny za długą nieobecność. Ale myślę, że kto chodzi do szkoły ten mnie zrozumie :))
W końcu jest sobota, za oknem pada deszcz więc mogę usiąść przed laptopem, wł muzykę i zacząć tworzyć dla was :D
Dzisiaj przygotowałam jak zwykle grafikę- nagłówki i sygnatury oraz speedart i bazy pod ikonki.Niestety nie jest tego dużo.
Mam też problem z wymyślaniem kolejnych notatek... może inaczej - mam za dużo pomysłów i nie wiem jak to wszystko  ogarnąć i czego najbardziej oczekujecie. Dlatego mam do was prośbę...
Piszcie w komentarzu niżej co chcielibyście zobaczyć w kolejnych notatkach.
Nie ograniczajcie się, piszcie na prawdę wszystko co wam przyjdzie do głowy, co tylko chcecie a ja przeczytam wszystkie komentarze i zrobie listę rzeczy które jestem w stanie wykonać. I też mam taki pomysł.... dla osoby z najciekawszym pomysłem na notatkę przygotuję wielką paczkę dodatków(jakie bd chciała), których nikt inny nie dostanie :)

A teraz dosyć pisania - przechodzimy do głównej części notatki:


Udało mi sie jeszcze dzisiaj zrobić speedart... miłego oglądania :D

Pamiętajcie o zostawieniu komentarza. 
Miłego dnia <3

3 komentarze:

  1. Druga sygnaturka mnie powaliła ♥ Śliczna jest. Speedart też całkiem niezły :). A tak przy okazji: staraj się trochę dokładnie wycierać stocki i tekstury, bo niekiedy nachodzą na modelki i trochę nieestetycznie to wygląda. Tak po za tym to naprawdę super.
    Co do następnej notki... Może jakieś teksturki/koloryzacje/stocki/modelki? Albo palety... Wiem! Mogłyby być jeszcze szablony i nie wiem czy robisz, ale może tapety?
    Dobra kończę xd.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe prace. Brakuje im jednak czegoś hmmm sama nwm jak to określić. Może używaj mocniejszych koloryzacji? A tak to całkiem spoko.
    Co bym chciała u cb zobaczyć?
    -textury
    -paczki stocków
    -koloryzacje
    -sygnaturki
    -tapety

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey. Nie mogę znaleźć regulaminu, dlatego postanowiłam napisać pod najnowszą notką. Pobrałam paczki stocków z notek 002, 003 i 005.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥