Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 12. PRAYER IN C

Strony

12. PRAYER IN C


Witajcie kochani! I jak w szkole? Przyzwyczailiście sie już do wczesnego wstawania? :)
Pomyślałam sobie, że było by miło gdyby na blogu zapanował ogólny ład. Dlatego postaram się dodawać nową notatkę w każdą środę albo wtorek, o tak jakoś a co :p

W dzisiejszej notatce mam ikony ( kompletnie mi nie wyszły), sygnatury, nagłowki oraz czcionki i koloryzacje. Mam nadzieje, że cos sie Wam przyda :)



 
(tutaj oczywiście nie mogłam się zdecydować którą koloryzację użyć więc dodaje obie, sami oceńcie)




Piszcie co chcielibyście zobaczyć w kolejnej notatce.
Do następnego xoxo

7 komentarzy:

  1. rozumiem że nie przyjęłaś mojego zamówienia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi ale teraz na prawdę nie mam czasu na to zamówienie a poza tym nie uwzględniłaś wszystkiego o co prosiłam :D
      Spróbuj może za jakiś czas :D

      Pozdrawiam :3

      Usuń
  2. hasło: can you feel my heart
    pobieram: czcionki

    OdpowiedzUsuń
  3. A wykonujesz buttony? Bo przydałoby mi się, żeby ktoś wykonał dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie nie bardzo mam czas ale możesz wysłać, zamówienie na buton na mój e-mail: diaphanerose@onet.pl i jak bede miała chwilkę to wezmę się za niego :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥