Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 14. TIME BOMB

Strony

14. TIME BOMB

All Time Low - Time-Bomb

Cześć kochani! Staram się dodawać notatki jak najczęściej ale coś mi to nie wychodzi :( Nie umiem się zebrać i dodać czegoś z moich  "zapasów". Jednak do dodania tej notatki teraz zmotywowało mnie to, że dostałam pod poprzednią notatką komentarz z zamówieniem na szablon i domyślam się, że osoba zamawiająca nie chce zbyt długo na niego czekać :)

Dzisiaj oprócz zamówionego szablonu mam dla Was trochę grafiki, koloryzacje - ostatnio robię ich całkiem, całkiem sporo... oraz tekstury :)

Ciągle zastanawiam się co mogłabym nowego wprowadzić na bloga, co zainteresowało by Was najbardziej ale chyba bez Waszej pomocy się nie obejdzie... Piszcie w komentarzach co chcielibyście w kolejnej notatce :) 

Nie przedłużając, dzisiejsze dodatki wyglądają tak :

Zamówienie

Nagłówki
 

Sygnatury

Koloryzacje



Tekstury

Na dzisiaj to tyle. Piszcie jeśli chcecie coś konkretnego w kolejnej notatce.
Pamiętajcie, że możecie zagłosować na mój blog TUTAJ i TUTAJ

13 komentarzy:

  1. can you feel my heart
    Pobieram teksturki są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jeju <3 Szablon jaki piękny *:* cudowny <3 Najpiękniejszy na świecie :3333 Masz talent *:* Jest taki jak chciałam nooo po porostu ehhhhhh Weronika spokojnie xD
    Bardzo dziękuję <333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko ! nawet nie wiesz jaka to ulga, że Ci sie podoba! Czekałam na Twój komentarz z opinią od dodania notatki. Dziękuję za te miłe słowa i ciesze się, że się podoba <3

      Usuń
  3. Swietny szablon :)

    Mam pytanie dotyczace twojego aktualnego szablonu, jak zrobilas strony na samej gorze? Probowalam sposobu z Tajemniczego ogrodu ale nic nie pomogla, moglabym wiedziec jaki jest kod albo chociaz wiedziec skad masz instrukcje ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :)

      Jeśli chodzi o mój aktualny szablon to menu u góry zrobiłam z pomocą tej notatki/kodów http://graphical-thoughts.blogspot.com/2014/07/nieruchome-menu-na-gorze-strony.html troszkę tylko pozmieniałam tak abu pasowało do reszty szablonu :)

      Jeśli będziesz miała jakieś dalsze pytania to pisz śmiało do mnie na e-mail albo na asku, tam najszybciej odpowiem :)

      Pozdrawiam i życzę powodzenia z kodem :3

      Usuń
  4. Mi się szablon nie podoba. Nie przepadam za takimi barwami, a i modelka moim zdaniem jest taka... Nieładna xD
    Fajne dodatki niemniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu musi sie podobać :) Ja wole robić szablony z układem zamkniętym ale jeśli takie jest zmówienie to robię tak jak muszę i z tego co dostałam :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawie wygląda 2 nagłówek oraz 1 sygnaturka. Śliczne texturki, chętnie pobieram *_* Mam też chrapkę na te koloryzacje bo twoje zawsze mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Moze uda mi sie zrobic wiecej koloryzacji i dodam w kolejnej notatce :)

      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  6. I nie usunęłaś stocków, wciąż je udostępniasz na tej stronie. A mój komentarz pewnie usuniesz i zablokujesz komenty, bo jesteś nieuczciwa i kłamiesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepiej dodawaj więcej swojej grafiki <3 Z chęcią zobaczyłabym więcej Twoich nagłówków i sygnatur.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym ale jednak mam za mało czasu :( Jednak staram się coś robić w wolnych chwilach :D

      Również pozdrawiam <3

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥