Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 20. I'M GONNA DO WHAT I LIKE

Strony

20. I'M GONNA DO WHAT I LIKE


Cześć, cześć!
Jak tam u Was? Zaczęliście już przygotowania do świąt? Jejku dopiero zaczynał się rok szkolny a tutaj już grudzień i za tydzień wigilia... za szybko leci mi czas. Może dlatego ciągle mi go brakuje a zwłaszcza na zabranie się za przygotowanie notatki na bloga :/  Ale ja już sobie zrobiłam wolne od szkoły więc znalazłam czas na zmienienie szablonu na blogu oraz przygotowania kilku kolejnych notatek. I właśnie jedną z takich notatek będzie notatka dodana 24 grudnia 2014 roku i będzie to taka " Świąteczna notatka".  I oczywiście  żeby szczególnie podziękować moim obserwatorom oraz osobom, które systematycznie odwiedzają mojego bloga przygotowałam specjalną paczkę. Co zrobić, aby ją dostać? Wystarczy, że dodasz się do obserwatorów tego bloga, wkleisz poniższy button u siebie na blogu w widocznym miejscu i poinformujesz mnie o tym w komentarzu pod tą notatką. Proste, prawda?! :*
Buton do wklejenia

Na pewno zauważyliście zmianę szablonu głównego na moim blogu i chciałabym wiedzieć co o nim sądzicie... Piszcie w komentarzach,co dodać, zmienić - wiecie o co chodzi :) A teraz już notatka czyli trochę mojej grafiki i tekstury. 

 
 

Oczywiście jak to ja, w dwóch przypadkach nie mogłam się zdecydować na koloryzację i ostateczny wygląd dlatego ocenę pozostawiam Wam.


To tyle na dzisiaj. Pamiętajcie żeby zostawić komentarz i wypowiedzieć się w sprawach o które pytałam - nie zawiedźcie mnie:* 

9 komentarzy:

  1. Sygnatura idealna! :D Najbardziej podoba mi się trzeci i czwarty nagłówek. ;) Szablon główny bardzo fajny i mi się podoba, według mnie nie musisz nic zmieniać.
    Pozdrawiam,
    Ally <3

    ps.
    Dodałam button u siebie na blogu :)
    [ http://unique--graphic.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Więc pozostało Ci czekać do 24 grudnia na paczkę:)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Prace są świetne zwłaszcza ta druga i trzecia. Button został wklejony: http://everlasting-wishess.blogspot.com/ lewa kolulmna od dołu. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. łohoh nowy główny z BMTH *_* Cudowny Breath ;) Świetne prace, najbardziej chyba podoba mi się ten indiański :) Jedyne co to wydaje mi się że odrobionkę za dużo topazu używasz ale to chyba moje odczucie :)
    Nie mogę się doczekac imprezy ♥
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. can you feel my heart
    Pobieram tekstury. 3 nagłówek (ten taki indiański) wymiata ^^
    Oczywiście wstawiam button do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. can you feel my heart
    Pobieram sobie teksturki :D
    No i moim zdaniem najlepszy jest ostatni nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. W szablonie głównym ten topaz okropnie bije po oczach (podobnie w nagłówkach z postu) ale przynajmniej menu jest świetne :D.

    Moim faworytem jest pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś podoba mi się ilość topazu, sama nie wiem dlaczego hah :D

      Usuń
  7. Wklejam u siebie banner :) Sygnatura bardzo fajna, tylko wymazałabym topaz na twarzy, wtedy wyglądałoby to lepiej. To samo w nagłówku szablonu głównego. Urocze menu!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥