Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 21. I WISH I COULD GO BACK IN TIME.

Strony

21. I WISH I COULD GO BACK IN TIME.



Wesołych Świąt! Pewnie od kilku dni słyszycie te dwa słowa cały czas no ale to tylko raz do roku i taki urok świąt. Jak wasze przygotowania, wszystko już zrobione? Wypieki się udały? Nie przedłużając przejdźmy do dzisiejszej notatki.

PRÓBKI

KOLORYZACJE

TEKSTURY


A teraz dla wszystkich którzy są obserwatorami mojego bloga oraz umieścili button u siebie na blogu specjalna obiecana paczka. ( kliknij na obrazek aby pobrać )
Proszę o podanie wszystkich w komentarzach swoich adresów e-mail w celu wysłania hasła do paczki :)

To tyle na dzisiaj :) Jeszcze raz chciałabym życzyć Wam wesołych i spokojnych świąt oraz udanego Nowego Roku. 
Do następnego, buziaczki :*



7 komentarzy:

  1. Hey, hi, hello! Bardzo podobają mi się koloryzacje, ale niestety nie mogę ich użyć, bo pracuję w Gimpie. Teksturki też są śliczne. :D Teraz małe życzenia ode mnie: Wesołych świąt, dużo jedzenia, słodyczy, prezentów, miłości, radości, spokoju i szczęśliwego nowego roku!
    Mój e-mail: lilyb673@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram drugą koloryzację i tekstury ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobieram paczkę. Mój e-mail: yunka98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się koloryzacje i je pobieram tak samo jak i tekstury.
    Pozdrawiam Martyna/leprokonus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. koloryzacja 26 jest świetna ^^ poproszę hasło do paczki na palcix@gmail.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. pobieram pierwszą koloryzację :)
    http://fantelly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram dodatki :) Poproszę hasło do paczki - canvrielle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥