Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 22.THROW AWAY THE KEY

Strony

22.THROW AWAY THE KEY

Bring Me The Horizon - And The Snakes Start To Sing

Witajcie kochani! I jak u Was po świętach? Nie wiem czy tylko mi tak szybko przeszedł ten świąteczny nastrój...? I co najlepsze u mnie dopiero po świętach - w sobotę - spadł śnieg na który tak bardzo czekałam. Jednak miałam nadzieję do samego końca ze będziemy mieli białą wigilię. No ale co tam, święta minęły  teraz czeka nas jeszcze Sylwester i Nowy Rok. Teraz każdy pewnie wymyśla sobie kilka postanowień noworocznych... Macie już jakieś? Ja osobiście uważam, że nie trzeba nowego roku aby zacząć coś od nowa, na zmiany zawsze jest dobry czas. Ale też nie uważam ze zaczynanie nowego roku z postanowieniami jest złe czy coś, to po prostu bardziej motywuje wielu ludzi - nowy rok, nowe życie, nowe doświadczenia. Pochwalcie się w komentarzach Waszymi postanowieniami, może i ja coś od Was podpatrzę :*
Dosyć mojego bezsensownego pisania, którego i tak prawie nikt nie przeczyta, przejdźmy do dzisiejszej notatki. Jak widzicie znowu troszkę zmieniłam szablon bloga, jakoś tak mnie naszło może dlatego, że ta magia świąt ze mnie już wyszła :D
Jestem bardzo zadowolona z tego wyglądu szablonu, jest lepszy niz wcześniej, aż zrobiłąm sygnaturkę rozpoczynającą ten post z nagłówka :D




Na dzisiaj to tylko tyle. Postaram się żeby w kolejnej notatce znalazło się trochę mojej grafiki i może jakies szablony wolne.
Chciałabym życzyć Wam Szczęśliwego Nowego Roku, aby w tym nowym spełniły się wszystkie wasz postanowienia, marzenia i co najważniejsze żebyście zawsze byli szczęśliwi.

Do następnego xoxo

8 komentarzy:

  1. Happy new Year ♥
    Ten nowy główny to twój najlepszy szablon! i jeszcze BMTH, do tego te kolory, ta piosenka , te efekty po najechaniu - prawdziwa perełka! I świetna sygnatura. Pobieram pierwszą koloryzację :)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeej,dziękuję *.* No tylko Oli zasługuje na główny szablon u mnie na blogu haha :D
      Pozdrawiam również :*

      Usuń
  2. Świetny szablon główny :) Sygnaturka również bardzo mi się podoba :) Na nowy rok osobiście planuję zmienić parę rzeczy w swoim życiu, jak na przykład dieta, haha :) Życzę ci wszystkiego dobrego i w wolnej chwili zapraszam do siebie.

    // scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Oj chyba podpatrzę u Ciebie tą dietę haha :D

      Oczywiście zaglądnę, pozdrawiam

      Usuń
  3. can you feel my heart
    22.THROW AWAY THE KEY - Tekstury, Koloryzacje. - koloryzacje i tekstury do ikon
    I WISH I COULD GO BACK IN TIME - Świąteczna notatka - koloryzacje i tekstury
    20. I'M GONNA DO WHAT i LIKE - Grafika, Tekstury - tekstury
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Pozdrawiam, Lady Spark
    graphic-rhythm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak świeta, świeta i po świętach. Tak samo po sylwku :
    0 postanowienia są i mam nadzieje,że wytrwam :
    ) praca rusza już od poniedziałku nad postanowieniem
    pobieram obie koloryzacje :) no i świetny nowy gówny

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!
    U mnie śnieg spadł w nocy z pierwszego na drugie święto, także biało było.
    Listę postanowień noworocznych pisałam w sylwestra tuż przed godziną 0.
    Trochę tego jest, ale nie ma nic czego nie byłabym w stanie wykonać.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. can you feel my heart...
    Pobieram teksturki. :)

    Twój blog jest już u mnie na blogu w kredytach: http://you-are-my-broken-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥