Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 23. DISTANCE FILLS THE SPACE BETWEEN - 10 000 wyświetleń!

Strony

23. DISTANCE FILLS THE SPACE BETWEEN - 10 000 wyświetleń!

Crooks - Tired Eyes
( c ) marioantonio23 - FB | DA

Witajcie kochani! Widzieliście tytuł posta?! Dokładnie 04.01.15 mój blog osiągnął 10 000 wyświetleń. Niby to nic wielkiego po prawie roku prowadzenia bloga ( dokładnie 4 kwietnia blog ma rocznicę założenia ) ale dla mnie jednak to jest coś! Bardzo się cieszę, że z dnia na dzień przybywa mi obserwujących i odwiedzających bloga. Bardzo Wam dziękuję  za te 10 000 i chciałabym pisać niedługo notatkę z podziękowaniami za 20 000 hihi ale to w dalekiej przyszłości :p
Przechodząc do dzisiejszej notatki to starałam się dodać więcej mojej grafiki niż dodatków. Chciałam poćwiczyć swoje 'umiejętności'.  Po raz już nie wiem który zabrałam się za ikony... ahh te moje znienawidzone ikony, które wgl mi nie wychodzą :( Z ponad 20 wybrałam 4 które moim zdaniem były najlepsze z tej grupy moich ikon, sami je oceńcie...

   

 Piszcie w komentarzach co myślicie o tych ikonkach, a teraz reszta notatki:

 
Tutaj nagłówek, który wykonałam z Caudire




007 | 008 | 009 | 010 | 011 | 012

Dzisiaj to tyle :D Mam nadzieję, notatka przypadnie Wam do gustu. Chciałabym jeszcze raz podziękować za   10 000 odwiedzin :*

8 komentarzy:

  1. Hej :)
    Gratulacje z okazji 10 tys!!! Brawo :D Oby 20 tys, wbiło jak najszybciej :) Świetna notka, bardzo ciekawe i niebanalne prace ♥ 2 i 3 nagłówek skradły moje serce. Są piękne *_*
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i zapomniałabym - ikony pierwsza klasa ^_^

      Usuń
  2. Ikonki naprawdę świetnie Ci wyszły. :) Trzeci nagłówek to mój faworyt. Na pierwszym nie wiem skąd wzięłaś kolory do słowa "bad". Na drugim modelki są jakieś niewyraźne. Gratuluję 10tys. wyświetleń. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze ikony boskie! A trzeci nagłówek wymiata! *-* zakochałam się <3


    ZAMÓWIENIE NA SZABLON:
    1. Układ szablonu: Otwarty, 3-kolumnowy albo 2-kolumnowy

    2. Adres bloga: http://life-is-a-suprise-ff.blogspot.com/

    3. Menu: chciałabym jakieś wymyślne, inne niż te zwykłe. może rozsuwane albo coś takiego

    4. Widgety: obserwatorzy, etykiety, linki, archiwum, statystyka

    5. Kolorystyka: ciemna

    6. Użyte kolory: granat, fiolet, czerwony

    7. Zdjęcia potrzebne do nagłówka (minimum 4 do wyboru):
    Selena Gomez -
    * http://funkyimg.com/i/SYvC.jpg
    * http://funkyimg.com/i/SYvE.jpg
    * http://funkyimg.com/i/SYvG.png
    * http://funkyimg.com/i/SYvF.jpg
    możesz wziąć inne jeśli te nie pasują :)

    8. Dodatkowe informacje dotyczące nagłówka: chcę aby byly dwa zdjęcia Sel a dookoła niej coś związanego z magią, domek, las, kwiaty itp

    9. Ogólny spodziewany efekt końcowy: taki aby od razu powalił na kolana i był zwarty (?), aby nie było wszystko porozrzucane

    10. Dodatkowe informacje: napis - Life is a suprise

    e-mail - violette369@gmail.com

    jeśli przyjmiesz to poinformuj, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie przyjmuję z przyjemnością!
      Szablon powinien pojawić się w kolejnej notatce :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Gratulacje! Ikonki prezentują się naprawdę nieźle. Z nagłówków najbardziej podoba mi się ten ze współpracy - jest fanatyczny :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Can you feel my heart
    Pobieram nagłówek, który wykonałaś razem z Caudire.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥