Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 24. LET THE OCEAN TAKE ME!

Strony

24. LET THE OCEAN TAKE ME!


Witam! :3 W końcu znalazłam czas na dodanie notatki. Nie ma w niej zbyt wielu rzeczy ale zawsze coś. Może następna będzie lepsza albo dopiero w ferie chociaż wtedy planuje przygotować urodzinową notatkę bo to już w kwietniu a ferie mam jako ostatnia w tym roku :) Nie przedłużając, na początku zamówienie z poprzedniej notatki:

PODGLĄD || POBIERZ

Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose.onet.pl
Standardowo przygotowałam koloryzacje bo uwielbiam je tworzyć a zauważyłam że Wam często one przypadają do gustu i dawno też nie było u mnie stocków więc postaram się to nadrobić dzisiaj.



Na dzisiaj to tyle :) Zgłaszajcie się jesli chcecie coś stworzyć ze mną oraz piszcie co chcielibyście zobaczyć w kolejnej notatce :3

2 komentarze:

  1. hej :) szablon bardzo podoba mi się szablon no i pobieram też stoki :) ich nigdy za mało :)
    Z chęcią poznała bym instrukcje na ten efekt kart co masz w szablonie głównym (chodzi o śnieżynki ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu czarujesz :) Sygnaturka przepiękna podobnie jak szablon.Świetne koloryzacje :)
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥