Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 25. I CAN'T TAKE ANOTHER BREATH

Strony

25. I CAN'T TAKE ANOTHER BREATH


Witam Was w kolejnej notatce. Tym razem przerwa między notatkami była nieco mniejsza niż ostatnio i mam sporo mojej grafiki z czego jestem bardzo zadowolona. Czekam również na Wasze opinie :)

Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose.onet.pl

Jak na razie z zgłosiła się do mnie jedna osóbka i oto efekt naszej współpracy:
A teraz reszta mojej notatki. Sygnaturki wykonałam wykorzystując bazy pobrane tutaj



Mam nadzieję,że notatka przypadła Wam do gustu. Czekam na opinie i zgłoszenia do wspólnej grafiki itp.

Pozdrawiam, miłego dnia xoxo

11 komentarzy:

  1. wow, jestem oczarowana tymi sygnaturami! Przepiękne - szczególnie 1 i 3. Nagłówek mnie rozwalił totalnie. Kolory, wykonanie jest perfekcyjne :) Texturki bardzo kuszące.
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten wspólny nagłówek i ostatnia sygnaturka są świetne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace są śliczne, mam tylko jedno ALE, mianowicie Twoje podpisy... rozumiem, że prawa autorskie, itd, ale moim zdaniem umieszczenie swojego aż tak widocznego podpisu w aż tak widocznym miejscu psuje pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten wspólny nagłówek :)
    Z sygnatur najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia.
    Zgadzam się, powinnaś dawać mniejsze podpisy albo je wtapiać, bo psują trochę pracę :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prace. Najbardziej podoba mi się druga i trzecia sygnatura. Ta druga jest w ogóle cudowna <3 Nagłówek ze współpracy również bardzo ładny. Po sesji (marzec) z chęcią coś bym z Tobą zrobiła.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. can you feel my heart
    pobieram tekstury
    makowiec-graficzny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. can you feel my heart
    Bardzo mi się podobają twoje prace! Nagłówek ze współpracy jest świetny! Sygnaturki mnie oczarowały a szczególnie druga ma w sobie wielką magię! Teksturki oczywiście pobieram :D
    Ja bym była zainteresowana współpracą z Tobą ale gdy chce wysłać maila to mi pisze że nieprawidłowy adres e-mail :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kopiowałaś z postu? bo zapomniałam dodać "@" haha
      spróbuj teraj: diaphanerose@onet.pl

      Usuń
  8. can you feel my heart''.
    25. I CAN'T TAKE ANOTHER BREATH - Grafika,Tekstury. - tekstury
    24. LET THE OCEAN TAKE ME! - Szablon, Stocki, Koloryzacje. - stocki, koloryzacje
    DISTANCE FILLS THE SPACE BETWEEN - 10 000 wyświetleń! - koloryzacje, czcionki
    Podoba mi się ta pierwsza, ciemna sygnaturka ;) jest bardzo klimatyczna.
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś zrobić tło na moje blogi?
    Pozdrawiam ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jakie :)

      Napisz na maila: diaphanerose@onet,pl

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥