Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 28. IT'S HARDER BREATHING NEXT TO YOU

Strony

28. IT'S HARDER BREATHING NEXT TO YOU


Witajcie kochani ♥ Tak tak w końcu mam ferie... myślę, że całkiem dobrze ze są one w ostatnim terminie. Już na początku kwietnia są święta więc jakoś pasują mi te odstępy między wolnym. A jak u Was? Jesteście po feriach czy w trakcie?
Oczywiście ferie oznaczają więcej wolnego czasu czyli więcej grafiki! Dzisiaj mam dla was tylko (aż) 4 ikonki wykonane do wyzwania na forum WarofBeast na które Was zapraszam oraz mam 2 nagłowki. Ale będzie więcej, obiecuję. Muszę tylko wpaść w wir tworzenia,nic na siłę :D

   
 Tak wiem, ikony nie są moją mocną stroną ale wciąż liczę na to, że kiedyś będę z nich zadowolona. 
 
 Jestem zadowolona z pierwszego nagłówka i pomyślałam, że może ktoś chciałby zerknąć jak on jest zrobiony dlatego udostępniam Wam ten nagłówek w pliku PSD tylko i wyłącznie do celów edukacyjnych.

 No i na dzisiaj to tyle :) Tym, którzy mają ferie życzę miłej zabawy i wypoczynku a całej reszcie wytrwania do świąt w szkole :*

7 komentarzy:

  1. świetne prace :) bardzo podobaja mi się ikonki i nagłówek z Coltonem :)
    co do ferii, ja już jestem po miałam je na samym początku, ale średnio odpoczęlam. Inniestety teraz w weekend musze iść do szkoły, o zgrozo
    pobieram stoki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i fajny blog z grafika zapraszam na mój blog z grafika : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne prace! Ikonki wyszły ci cudnie C: ale nagłówek z Taylor mnie powalił na kolana! Jest wybitny *_*.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z kolei nigdy nie lubiłam mieć jako ostatnia ferie, dobrze że teraz masz, może więcej prac ujrzymy ;) ikony są ciekawe ale moją uwagę przykuł drugi szablon z tym mężczyzno, cudeńko, bardzo emocjonalny, ciekawa kompozycja, oryginalne wykonanie i dobrze dobrane zimne barwy sprawia że wyszła Ci perełka ;)
    reinwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie pierwszy nagłówek = CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  6. '' can you feel my heart''.
    pobieram stocki ,a nagłowek coltonem haynesem normalnie cudowne nawet te textury do ikon pod spodem normalnie boskie podsunełaś mi pomysł że nie zawsze trzeba robić w jedynm stylu nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ikonki wyszły Ci naprawdę świetnie! Chcę ich więcej na Twoim blogu! Z nagłówków zdecydowanie bardziej podoba mi się ten z Taylor. Ten drugi jest dziwny. Nie podoba mi się ta kompozycja :(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥