Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 30. YOU'VE BEEN KILLING ME SOFTLY

Strony

30. YOU'VE BEEN KILLING ME SOFTLY


Witam Was! Co nowego? Ferie niestety już wszystkim się skończyły no ale już niedługo święta i myślmy o tym :)
Notatka powinna się pojawić jutro ale dzisiaj miałam czas i stwierdziłam, że będzie wcześniej a co! Chodź raz przed terminem a nie po nim :3
Mam dla Was dzisiaj troszkę grafiki, tekstury oraz koloryzacje.



No i to tyle na dzisiaj, krótko, zwięźle i n temat. Nie rozpisywałam się specjalnie bo nie bardzo wiem o czym. Dlatego jeśli chcecie o czymś konkretnym poczytać u mnie na blogu to piszcie w komentarzach, chętnie podejmę wyzwania :3
Do następnego xoxo

3 komentarze:

  1. Jejku, sygnaturka genialna, zresztą ta druga praca nie gorsza. :) Bardzo mi się podobają, podobnie jak teksturki, które pobrałam. :D
    Mój blog: you-are-my-broken-dream.blogspot.com
    Hasło: can you feel my heart

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram tekstury; są wspaniałe.
    Hasło: can you feel my heart

    OdpowiedzUsuń
  3. can you feel my heart
    Pobrałam teksturki. Gdy ich użyję na pewno dam credit :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥