Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 34. CAN WE CREATE SOMETHING BEAUTIFUL AND DESTROY IT - 1. URODZINY

Strony

34. CAN WE CREATE SOMETHING BEAUTIFUL AND DESTROY IT - 1. URODZINY


No i tak, stało się! Obchodzimy dzisiaj pierwsze urodziny bloga, nie mogę uwierzyć, że tak długo udaje mi się go prowadzić. Zakładając go  myślałam, że odpuszczę sobie po góra 6 miesiącach a tu proszę - już rok.
Na początku chciałabym bardzo Wam podziękować za to, że mam dla kogo dodawać te notatki. W ciągu roku udało mi się dojść do momentu gdzie mój blog ma 15 150 wyświetleń, 34 posty, 259 komentarzy i 44 obserwatorów -  nie wiem czy to dużo, mało w porównaniu z innymi blogami ale dla mnie to bardzo dużo! Dziękuję, za każdy komentarz, miłe słowa oraz odwiedzanie mojego bloga ♥
Tak jak Wam obiecywałam mam małą niespodziankę z okazji urodzin mojego bloga - postanowiłam zorganizować konkurs, wszystkiego co powinniście wiedzieć na ten temat dowiecie się klikając
Mam nadzieję, że bedą chętni aby wziąć w nim udział, A teraz przejdźmy już do dzisiejszej notatki.
    
 
 Pierwszy nagłówek wykonałam przy współpracy z Martyną z blaga LEPROKONUSJeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl

Jeszcze raz dziękuję Wam za ten rok razem i zapraszam do brania udziału w konkursie. 
Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było mi mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Jeśli uzbierałoby się ich sporo to założyłabym u siebie na blogu albo na DA osobną galerię z waszymi pracami. Pomyślcie o tym! 
Do następnego xoxo



6 komentarzy:

  1. gratuluję pierwszego roczku :) prace są wspaniałe ;)
    pobieram dodatki i zaraz lece obczjić ten konkurs :)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niech służą! :3

      Pozdrawiam :3

      Usuń
  3. Gratulacje! Wytrzymać rok to jest już coś :) Życzę Ci abyś była tutaj z nami jak najdłużej i aby grafika sprawiała Ci przyjemność jeszcze przez długi czas. Co do dodatków to bardzo podobają mi się Twoje ikonki. Najlepsza jest ta przedostatnia <3 Tekstury wyglądają świetnie!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥