Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 36. I'M LOST INSIDE THIS ENDLESS HAZE OF LIFE

Strony

36. I'M LOST INSIDE THIS ENDLESS HAZE OF LIFE

    


Tak żyję! Tylko chwilowo zgubiłam się gdzieś między forami graficznymi a brakiem większego natchnienia i chęci na cokolwiek. Ale już jestem - chociaż pewnie i tak pomyślicie sobie teraz " i co z tego?! ''
Jak niektórzy może zauważyli ostatnio przeprowadziłam ankietę na temat mojego bloga, chciałam sprawdzić czy jest on w ogóle w jakiś sposób dla Was przydatny. Rozważałam zamknięcie bloga i w sumie nadal o tym myślę ale na razie postanowiłam "dać sobie ostatnią szansę'' z blogowaniem. Może jesteście ciekawi jak wypadła ta ankieta i czego się z niej dowiedziałam... tutaj przygotowałam dla Was podgląd jej wyników. Powinnam to skomentować? Cieszy mnie, że jednak całe 14 osób zna mojego bloga ale już martwi mnie to, że prawie w ogóle nie korzystacie z zamieszczanych przeze mnie dodatków więc czy jest sens dalej ciągnąc tego bloga? Większości też nie podoba się szablon bloga więc dlaczego nie piszecie mi tego w komentarzach? Przecież one po to są, aby wyrażać swoje zdanie/opinię a ja nie liczę na same słodkie komentarze tylko po to aby odwiedzić bloga komentującej osoby... ja czekam tutaj na Waszą szczerość. Nawet jest wł możliwość anonimowego komentowania jeśli chcecie.
Z nowości na blogu na razie to tylko tyle, że pojawiła się galeria moich szablonów. Oraz cały czas jestem dla Was na asku więc jeśli macie pytania to odpowiem na wszystkie :)

Przypominam, że jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl

Trochę długi wyszedł ten wstęp ale to już koniec i przechodzimy do milszej ( tak mi się wydaje ) części notatki.

  
Ten pierwszy nagłowek mam też dla Was w wersji PSD, żebyście mogli zobaczyć mniej więcej jak go zrobiłam - jest to plik tylko i wyłącznie do celów edukacyjnych! Jeśli chcecie więcej takich plików z moją grafiką to dajcie mi znać :)
I jeszcze mam kilka tekstur, może komuś przypadną do gustu - mam taką nadzieję.

Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Każda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galerii na DeviantART.

5 komentarzy:

  1. SZABLON GŁÓWNY JEST ŚWIETNY <3
    Oli <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten drugi nagłówek jest intersujący choć muszę przyznać, że też niepokojący chaotyczny typowa abstrakcja :) dobra robota pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi nagłówek to po prostu dzieło sztuki! Jak uzyskałaś taką koloryzację, jeśli można zapytać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo *.*
      Szczerze to nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć na to pytanie bo nagłówek robiłam już dawno ale jeśli chcesz to mogę zrobić koloryzację psd opartą na tej kolorystyce zieleni i pomarańczu i dodać w kolejnej notatce :)

      Pozdrawiam :3

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥