Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 37. I NEVER SEEM TO QUIT

Strony

37. I NEVER SEEM TO QUIT

    

Witam Was! Jak się podoba nowy szablon? Hm..może nowy to złe słowo, bardziej odświeżony :) No ale mniejsza o to. Widzę, że niewielu z Was czytało poprzedni post albo po prostu olewacie tego bloga, komentarze ... eh no nie wiem. To co będzie dalej z blogiem zależy od Was, od tego czy będą komentarze, czy to co robię jest dla Was przydatne - zobaczymy z czasem. Na razie wracam z częstszymi ( mam taką nadzieję ) notatkami chociaż jeśli nie będą one wystarczająco częste to znaczy ze za bardzo pochłonął mnie nowy projekt nad którym właśnie zaczynam prace ale wszystko to jeszcze tajemnica, ciii...  :) Ale możecie zgadywać co to będzie.

Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl
A teraz już notatka, na początek mam szablon wolny, który jest wynikiem współpracy z Aveline Gross.


 

 
 
 
Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Kazda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galeri na DeviantART.
Do następnego xo

10 komentarzy:

  1. Przepiękne prace! Oba nagłówki wprost cudowne, choć bardziej chyba podoba mi się ten pierwszy, bo drugi wydaje się taki niewyraźny, a napisy troszkę nie pasują... Szablon po prostu bajka, chyba wkrótce mi się przyda, bo zaczynam rozglądać się za takimi właśnie klimat ami w szablonach do mojego opowiadania, które planuję niedługo umieścić na bloggerze. ;)
    Ikony, to chyba nie muszę mówić, że są super, nie da się tego inaczej określić. :D

    Ta pierwsza koloryzacja zgaduję, że jest tą z nagłówka z poprzedniej notki? Jeśli tak, to ona wygląda świetnie chyba na każdej pracy!

    Nie zawieszaj bloga, ani nic z tych rzeczy! Zabraniam! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za te miłe słowa/opinie ♥ Faktycznie drugi nagłowek nie jest zbyt dobry,nie jestem z niego zadowolona. Zrobiłam go do wyzwania na któreś z forum graficznych i jakoś tak nie grało mi w nim coś ale stwierdziłam, że dodam go to może dowiem się co, lubię uczyć się na błędach, które ktoś mi wskaże :)
      Oby szablon służył jak już się zdecydujesz na niego :)

      Tak ta koloryzacja jest właśnie inspirowana tym nagłówkiem z poprzedniej notatki.

      Dla takich komentarzy na prawdę warto go nadal prowadzić ♥

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. AAA BREATH zabijasz mnie *_* pojaram się głównym który jest idealny, cudowny, wspaniały i piekny ♥ Kocham te kolory a układ jest po prostu magiczny! Podobnie w szablonie wolnym. Po prostu opadła mi szczęka, pozazdrościc takiego CSS.
    Pozdrawiam gorąco ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to dla mnie na prawdę świetna sprawa czytać takie komentarze!
      A jeśli chodzi o CSS w szablonie wolnym to jest tutaj duża zasługa Aveline Gross, dzięki niej też udało mi się stworzyć moje menu na głównym :)

      Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Szablon jest naprawde super :)
    cała kolorystyka jak jest dobrana , no i samo wykonanie nagłówka jest rewelacyjne :)
    z nagłówków moim faworytem jest pierwszy, uwielbiam takie klimaty.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow. Te ikonki! Takie inne! Jestem nimi zachwycona ♥
    Choć dawno przestałam namiętnie słuchać BMTH (teraz tylko od tak, "leci to niech leci" :D) to wciąż Oli wygląda wszędzie perfekcyjnie. Także ten. Szablon na 6 :D
    Nagłówek szablonu jest mega! Podoba mi się także pomysł na karty, świetnie to wygląda. W pierwszym nagłówku zniechęca mnie pająk, więc nawet nie próbowałam mu się przyglądać. Przepraszam. Druga praca ma fajną koncepcję i ułożenie stocków, jednak wymazanie postaci i gryzące się kolory gór i różu są niezbyt atrakcyjne. Kontrast + inna koloryzacja i byłoby lepiej ;) I nie piszę tego na złość, staram się zauważyć jakieś drobnostki, które możesz poprawić. Mam nadzieję, że się nie obrazisz. ;) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja wśród graficzek zachwycam się Oliverem :3 Coś ty! Tak jak pisałam w poprzednim komentarzu, krytyka też jest potrzebna a dla mnie chyba bardziej niż pochwały bo cały czas chcę się uczyć :)
      Dziękuję za komplementy i twoją opinię co do nagłówka ♥

      Pozdrawiam również :3

      Usuń
  5. Oj, coś czuję, że niedługo do Ciebie z pewną propozycją wpadnę :D
    Na pierwszy nagłówek nie mogę się napatrzeć i już w mojej chorej główce masa pomysłów co można by z nim zrobić ( nic, tylko bym o szablonach myślała. To już pod jakiś "problem" podchodzi xD ).
    Co do drugiego to chyba bym dała ciemniejszy "środek", ale ja się nie znam. Tak czy inaczej wygląda bardzo oryginalnie i te "paski" ( przepraszam za moje ubogie słownictwo :D ) po bokach. No cud, miód, malina <3
    I te teksturki z poprzedniej notki - boskie :D Aż je skradnę, gdy tylko dostanę swojego lapka <3

    Miłego dnia,
    Tyler :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem otwarta na wszelkie propozycje - jakkolwiek to brzmi xD
      Wydaje mi się, że to takie ''zboczenie zawodowe'' ale nie szkodliwe :3 Będzie mi miło jeśli skradniesz a jeszcze milej jak gdzieś wykorzystasz i podeślesz mi link do Twojej pracy z nimi :>

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. 37. I NEVER SEEM TO QUIT - Szablon, Grafika, Koloryzacje. - koloryzacje
    36. I'M LOST INSIDE THIS ENDLESS HAZE OF LIFE-Grafika, Tekstury, Tutorial. - tekstury, plik psd
    35.WHERE DID IT GO?! - Grafika, Szablon, Paczka! - paczka
    34. CAN WE CREATE SOMETHING BEAUTIFUL AND DESTROY IT - 1. URODZINY - koloryzacje, tekstury, stocki
    33. I'M LEFT STANDING ON THE EDGE - Grafika,Koloryzacje,Tekstury. - koloryzacje, tekstury do ikon
    32. TAKE ME INTO YOUR LOVING ARMS - Grafika, Stocki, Koloryzacje. - koloryzacje, stocki
    31. ALL OF ME LOVES ALL OF YOU - Grafika, Koloryzacje, Tekstury. - koloryzacje, tekstury
    30. YOU'VE BEEN KILLING ME SOFTLY - Grafika, Koloryzacje, Tekstury. - koloryzacje, tekstury
    29. I DON'T WANNA FEELA THING ANYMORE - Grafika, Koloryzacje, Stocki. - koloryzacje, stocki
    28. IT'S HARDER BREATHING NEXT TO YOU - Grafika, Stocki. - stocki, plik psd
    27. TAKE ME TO CHURCH - Post walentynkowy ♥ - paczka - poproszę hasło (wiem, że późno, ale nie było mnie w świecie grafiki długo, a button dalej widnieje na blogu: http://graphic-rhythm.blogspot.com/ mail: ladyspark6@gmail.com), koloryzacje, stocki

    can you feel my heart

    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥