Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 40. I MAKE PROMISES I CANNOT KEEP.

Strony

40. I MAKE PROMISES I CANNOT KEEP.

    

Cześć, cześć! I co mamy już czerwiec, niedługo wakacje... cieszycie się? Macie jakieś plany na wakacje? Ja jeszcze nie wiem co będę robić ale może uda mi się znaleźć pracę na wakacje - zobaczymy :) Dzisiaj mam szablon wolny z którego jestem tak średnio zadowolona - nie jest zły ale świetny też nie jest... pozostawiam go waszej ocenie. A ten piękny podgląd mamy dzięki kochanej Tyler ♥ 
14.I MAKE PROMISES I CANNOT KEEP
Autor: Breath
Rodzaj: Szablon Wolny
Układ: lewokolumnowy
Tak w ogóle to zmartwiła mnie liczba komentarzy pod ostatnią notatką...cały 1 komentarz :( Mam nadzieję, że jest to spowodowane brakiem czasu (np. w gonitwie poprawiania ocen przed zakończeniem roku szkolnego) Liczę na poprawę i poinformowanie mnie czego oczekujecie od mojego bloga/notatek.
Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl
Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Kazda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galeri na DeviantART.

6 komentarzy:

  1. Hej hej :)
    co do szablonu nagłówek jest fajny i css jest całkiem spoko, ale ta cała kolorystyka do mnie jakoś nie przemawia...
    Z chęcią coś bym z tobą stworzyła jeśli jesteś chętna pisz na gg 37188855
    pobieram koloryzacje i stoki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, śliczne ikonki! Świetna do nich koloryzacja i w ogóle są takie urocze. ;) Chyba sobie jedną pobiorę. :D
    Jak powyżej Andromeda już wspominała, nie przekonuje mnie tylko kolorystyka, zwłaszcza w nagłówku jest taka bardzo... hm... niezgrana i "zaspana". ;) Ale sam szablon jest spoko.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne Ikony ♥ Jeju sa naprawdę zniewalające! Szablon jest śliczny, jak dla mnie ma kapitalne kolorki jedyne co to drażni mnie jakoś ten napis w nagłówku :C Ale przy takim szablonie to naprawe nic wielkiego :) Genialna notka :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana ikonkami! <3 Są piękne! Szablon również mi się podoba - świetne kolory, a ja uwielbiam dobre, porządne kolorki:D
    Masz już jakieś plany, gdzie będziesz pracować? Ja w tym roku chciałam w końcu trochę odpocząć, ale coś czuję, że jak zwykle całe wakacje ciężko przepracuję:p
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    PS czy Ty przypadkiem nie pytałaś mnie o współpracę graficzną, stworzenie czegoś razem? <3 Totalnie nie miałam czasu na nic i przepraszam Cię z całego serducha, że nie odpisałam <3 Może w wakacje uda nam się coś stworzyć razem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Nie jeszcze nie mam konkretnych planów co do pracy/wakacji :)

      Tak, pytałam jakiś czas temu i oczywiście nadal jestem chętne na współpracę :) Na razie jestem trochę zajęta pewnym 'projektem' związanym z grafiką ale w wakacje jak najbardziej odezwę się na maila albo dam znać na blogu :3

      Również pozdrawiam <3

      Usuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥