Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 42.YOU SUGAR YES PLEASE

Strony

42.YOU SUGAR YES PLEASE

    
Cześć! Co nowego? Nie bardzo wiem co mam tutaj pisać i nie wiem czy wy w ogóle to czytacie. Może jeśli czytacie i chcecie, żebym się w kolejnych notatkach wypowiedziała na jakieś tematy to dajcie znać w komentarzach :)
Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl
Zauważyliście, że ostatnio pojawia się dużo szablonów?! Jestem w szoku, że jakoś tak się zbieram i robię te szablony. Jeśli chcecie coś zamówić albo macie pomysł na szablon wolny zapraszam do komentarzy :) A teraz szablon zamówiony pod poprzednią notatką.
16.SEE YOU AGAIN
Autor: Breath
Rodzaj: Zamówienie
Układ: lewokolumnowy
A z dodatków standardowo koloryzacje i tekstury. Już kończą mi się zapasy dodatków więc może macie jakieś pomysły?

Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Kazda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galeri na DeviantART.

10 komentarzy:

  1. Wyrabiasz się Breath <3 Ikony sa świetne, naprawdę uwielbiam je w Twoim wykonaniu. Rozwalają system ^^ A Blend jest wspaniały! Naprawdę mega mega mi się podoba! Wyborne dobranie elementów i kolorków, naprawdę genialne!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję, za tyle miłych słów <3
      Mam nadzieję, że kolejna prace również będą się podobały :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Napisałam do ciebie na e-mail. C:
    Baaardzo podobają mi się koloryzację. :) Szczególnie 1.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek jest boski /)*3*(\.
    I ten, chciałabym złożyć zamówienie, ale nie zdziwię się jak odmówisz, ponieważ blog jest zawieszony do lipca :> . Ale zawsze warto próbować!
    1. Układ szablonu: Otwarty, dwukolumnowy
    2. Adres bloga: http://wypociny-nyksiatka.blogspot.com/
    3. Menu: Obojętne
    4. Widgety: Linki i obserwatorzy, jeśli można :3 (tylko nie jestem pewna czy o to tu chodziło :') )
    5. Kolorystyka: ciemna
    6. Użyte kolory: granatowy, czarny lub coś koło tego :3
    7. Zdjęcia potrzebne do nagłówka (minimum 4 do wyboru):
    Użyte:
    -http://funkyimg.com/i/Yi6p.jpg
    -http://funkyimg.com/i/Yi6v.jpg
    -http://funkyimg.com/i/Yi6w.jpg
    Ewentualnie:
    -http://funkyimg.com/i/Yi6y.jpg
    8. Dodatkowe informacje dotyczące nagłówka: brak
    9. Ogólny spodziewany efekt końcowy: brak :')
    10. Dodatkowe informacje: brak
    Kontakt:
    adm.nyks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, jeszcze do dodatkowych informacji: napis "Wypociny Nyksiątka" :>

      Usuń
    2. zamówienie przyjęte. postaram się jak najszybciej je zrealizować :>

      Usuń
  4. Szukasz wyjątkowych sesji do swoich prac? Zajrzyj na desirouss.blogspot.com :) Dopiero zaczynam ale obiecuję codziennie dodawać po kilka sesji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukasz wyjątkowych sesji do swoich prac? Zajrzyj na desirouss.blogspot.com :) Dopiero zaczynam ale obiecuję codziennie dodawać po kilka sesji!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥