Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 43. JUST THE WAY YOU ARE

Strony

43. JUST THE WAY YOU ARE

    

Tak kolejna środa, kolejna notatka. Oby udało mi się jak najdłużej utrzymać tę systematyczność na blogu. Odpowiada wam taka częstotliwość dodawania postów czy jednak dodawać je częściej, np. 2 razy w tyg?
Dzisiaj mam szablon wolny, który jest moim ulubionym. Aż dziwie się, że sama zrobiłam coś takiego! A wy co o nim myślicie?
17.JUST THE WAY YOU ARE
Autor: Breath
Rodzaj: Szablon Wolny
Układ: lewokolumnowy
Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl


Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Kazda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galeri na DeviantART.

7 komentarzy:

  1. Ojejku, szablon jest prześliczny! Kojarzy mi się mocno z takimi tumblrowymi, chyba nawet miałam kiedyś podobny :3 Ma bardzo ładne kolorki, a detale typu gradient po najechaniu na link cieszą oczy :D Jestem nim oczarowana!
    Pozdrawiam Cię gorąco i życzę Ci weny xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ Masz rację inspirowałam się tumblrowymi szablonami gdyż są niesamowicie proste/minimalistyczne a do tego na prawdę bosko wyglądają. A myślę, że to jest właśnie mój styl robienia szablonów :)

      Również pozdrawiam xo

      Usuń
  2. Prześliczny szablon! Z ikon druga i trzecia po prostu są superaśne, zresztą jak zwykle.

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie wiem czy można spytać, ale jaki jest kod na takie ładne menu jak w tym wolnym szablonie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma na to jakiegoś specjalnego kodu, po prostu są to zwykłe linki w bloku HTML/Java. Jeśli chcesz żebym wytłumaczyła Ci wszystko jak zrobić coś takiego to napisz ma maila: diaphanerose@onet.pl
      Postaram się pomóc jak najlepiej :)

      Pozdrawiam i czekam na maila :3

      Usuń
  4. Bardzo udana koloryzacja z numerkiem 67. Przyjemne barwy, nieprzekombinowana i z pewnością przydatna przy lekkich korektach kolorystycznych ;- )

    Stocado from paix-graphic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥