Creative Field || Dodatki, Tutoriale, Grafika: 44.HEART ATTACKS WAITING TO HAPPE.

Strony

44.HEART ATTACKS WAITING TO HAPPE.

   

Tak, w końcu mamy wakacje! Zgaduję, że każdy z Was się cieszy i już planuje co zdąży zrobić przez te dwa miesiące. Moje postanowienie nr.1 - grafika,szablony, blog, pracować nad wszystkim! A reszta to już takie osobiste sprawy, którymi nie będę Was zanudzać. Na pewno w te wakacje będzie na Was czekać na blogu masa niespodzianek więc odwiedzajcie, czytajcie bo nie wiecie kiedy co nastąpi :3
Jeśli ktoś byłby zainteresowany przygotowaniem ze mną grafiki, szablonu, jakiejś paczki, notatki to ja zawsze jestem na tak i wystarczy napisać do mnie na mail: diaphanerose@onet.pl
Przejdźmy już do notatki, sądząc po komentarzach w mnie na blogu i pod postami przeglądów tygodnia zauważyłam, że spodobał się Wam mój ostatni szablon co bardzo mnie cieszy. Tak na prawdę najlepiej czuje się robiąc właśnie takie szablony :) A teraz szablon wykonany na zamówienie.

18.HEART ATTACKS WAITING TO HAPPE
Autor: Breath
Rodzaj: Szablon na zamówienie
Układ: dwukolumnowy
Jeśli chcecie składać zamówienia na szablony to chętnie coś przyjmę, odwiedźcie regulamin i śmiało złóżcie zamówienie. A teraz tradycyjnie dalsza część notatki.
 
Ostatnio czytając dodany przez katalog graficzny post "okiem początkującego grafika" o problemie z wycinaniem postaci - stwierdziłam, że ja nie czuję aby był to dla mnie jakiś problem. Dlatego postanowiłam, że mogę jako kolejny dodatek robić paczki z wyciętymi postaciami. Nawet przygotowałam ich już parę na zapas. Niektóre robiłam specjalnie a niektóre to po prostu te które sama wycinałam do swoich prac i stwierdziłam, że nie mogą się marnować :) Piszcie czy odpowiadają wam takie dodatki.
Tyle na dzisiaj. Pamiętajcie o komentowaniu jesli cos pobieracie,umieszczaniu kredytów u siebie na blogu i jeśli wykorzystujecie jakiś mój dodatek do swoich prac to było by mi bardzo miło gdybyście wysyłali mi te prace w komentarzach. Kazda praca zostanie umieszczona w mojej osobnej galeri na DeviantART.


11 komentarzy:

  1. piękne prace :)
    Bardzo podoba mi się banerek i drugi nagłówek :)
    pobieram zdjęcia png
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Can You Feel My Heart
    Uwielbiam twojego bloga <3 Robisz świetne prace.
    Pobieram photopack i teksturki.
    Credit do twojego bloga znajdzie się w zakładce na naszej szabloniarni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dziękuję <3 to takie miłe czytać że komuś się podoba i przydają się moje dodatki :3 Jak stworzysz coś z moimi dodatkami to podeśli, chętnie dodam u siebie na DA :D

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Pierwsza i ostatnia ikona. <3 Tak, tego nie da się już opisać, bo chyba się zaczynam powtarzać. Chyba muszę zajrzeć do słowników, żeby nieco wzbogacić swoje słownictwo, ;D

    Cudowny banerek i drugi nagłówek.! :) Myślałaś może o tym, żeby zrobić jakiś speedart, pokazujący, jak zrobić taki nagłówek? Uwielbiam takie... hm... dające wrażenie przestrzeni i dynamiki. Chętnie bym zobaczyła, jak to się robi. Albo jakikolwiek inny twój nagłówek. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję... jak już będziesz miała ten słownik to sprawdź mi coś w zastępstwie za "dziękuję" bo już sama nie wiem jak mam wyrażać zachwyt takimi właśnie komentarzami ♥
      A jeszcze bardziej cieszy widok pracy, która jest w użyciu - mówię o Twojej ikonie :3

      A co do fimów/speedartów to jasne jeśli jest tylko taka potrzeba/chęć z Waszej strony to mogę założyć jakieś konto na YT i pokombinować coś z filmikami. Teraz mam dużo czasu więc może uda mi się coś w krótkim czasie stworzyć :)

      Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji ♥

      Usuń
  4. ZAPRASZAM! Na desirouss.blogspot.com! Znajdziesz tam wiele ciekawych sesji, które z chęcią użyjesz do swoich prac! Z góry dziękuję za wejście! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacje chyba zawszę poprawiają humor ;)) tyle słońca i pozytywnych emocji. Zresztą przekłada się to na grafikę, bo jak się jest szczęśliwym widać to na pracach, również na Twoich.

    Na koniec sekretny podarunek dla Ciebie: http://funkyimg.com/i/YMFU.png

    OdpowiedzUsuń
  6. Can you feel my heart? Pobieram teksturki, cudowne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za wszystkie komentarze.Jeśli masz propozycje na kolejną notatką- pisz śmiało. Odpowiadam na każdy komentarz ♥